Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att jag inte får lika mycket biverkningar när jag tar 1 1/2 propavan istället för 2. :)
Schysst! Vilka biverkningar är det du känner av mindre? Min läkare vill att jag ska höja dosen Propavan för sömnen. Men jag opponerar mig. Vill ta så lite mediciner som möjligt pga biverkningar.
'cause the freak inside controls my mind
Jag är inte lika dåsig dagen efter och inte lika trött.
Man kan dela på tabletten så man kan ta en halv till istället
för en hel till. Vilket passar mig. :)
Man kan dela på tabletten så man kan ta en halv till istället
för en hel till. Vilket passar mig. :)
Målat köksluckorna. Och världscup skidor som jag råkade se när jag hade målat färdigt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bara det, att inatt står jag stående som solitär på viska och får skriva oemotsagd på viska
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att jag vaknat självmant utan väckarklocka. Det är skönast att vakna naturligt och inte slitas ur sömnen av ett alarm .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag köpte ett grovt rågbröd. Det där brödet som är som en tegelsten. Jag har gått ner i vikt förut när jag ätit det brödet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
fick bouppteckningen ifrån arkivet som jag beställde för några veckor sedan :) ska kolla mer på det imorgon
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att jag bara har ont i knäartrosen när jag går. Har inte ont efteråt eller i vila.
På apoteket varnades jag för Ipren idag. Den går inte ihop med övriga mediciner.
Det ska vara Alvedon. Men jag tar så lite smärtstillande.
På apoteket varnades jag för Ipren idag. Den går inte ihop med övriga mediciner.
Det ska vara Alvedon. Men jag tar så lite smärtstillande.
När jag åt lithionit fick jag absolut bara använda paracetamol ( alvedon). Annars kunde man få skador på organen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
biblioteket här i skövde har arkiv digitals abonnemanget! får åka dit och kolla imorgon, har inte råd att köpa abonnemang själv så det var roligt att hitta :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tror jag löst problemet med varför jag varit trött och hängig i några dagar.