Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Om jag kommer hitta böckerna jag ska lägga fram sen…?
In a world where you can be anything, be kind.
MsTibbs,
Har du ingen ordning i bokhyllorna?
Har du ingen ordning i bokhyllorna?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag har en ordning i mina bokhyllor. Allra först kommer Bibeln. Sen efter det resten av religiös litteratur och böcker om religion. Sen kommer filosofi. Sen poesi. Sen skönlitteratur. Sen faktaböcker. Hundar har ett eget avsnitt. Sist kommer lexikon och ordböcker 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har slängt mina böcker i återvinningen, genom åren. Vart paranoid. Haft massa massa böcker.
Jag har ungefär samma ordning som memphis men ändå så kan böcker
försvinna och komma fram efter flera år.
försvinna och komma fram efter flera år.
Jag saknar alla mina böcker. De är en del av mig. Historier som har berättats. Och som är en del av min ryggrad. Men psykos är en stor rip off, alla kategorier
Jag har också slängt eller skänkt bort viktiga böcker.
Jag förlorade alla böcker I en separation. Men har byggt upp ett nytt litet bibliotek.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Tänker på lägenheterna jag hittade online i natt. Ett helt nybyggt litet område med fina omgivningar. Nära till affärer, men även till natur. Tänk, en sprillans ny liten 2:a för 6700kr. Diskmaskin och varmluftsugn i köket. Tvättmaskin och torktumlare i badrummet. En generös balkong. I'm in love!!
Bra hyra!
Ja visst var det! Men det gäller att de accepterar min inkomst också. Det vet jag inte än.