det blir på fransyska idag :)Nissegossen wrote: ↑31 May 2023, 09:53 Gör själv ingen Gulaschsoppa det blir mer en gryta, helst gjord på fransyska
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Låter gott, ett kryddmått kajenpeppar i ger lång eftersmak utöver den andra kryddningen, kryddning enligt recept sedan när den är helt färdig smakar man av maten med salt och peppar, viktigt för det ger smaken på anrättningen, sedan är bara att servera. Tips till dig är att ha creme fraisch som tillbehör till maten för var och en efter tycke. Samt att du kan låta potatisen koka med de sista 30 min och att spara några bitar paprika och bara koka mjukamrsearlgray wrote: ↑31 May 2023, 09:55det blir på fransyska idag :)Nissegossen wrote: ↑31 May 2023, 09:53 Gör själv ingen Gulaschsoppa det blir mer en gryta, helst gjord på fransyska
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack för tipset! :)Nissegossen wrote: ↑31 May 2023, 10:09Låter gott, ett kryddmått kajenpeppar i ger lång eftersmak utöver den andra kryddningen, kryddning enligt recept sedan när den är helt färdig smakar man av maten med salt och peppar, viktigt för det ger smaken på anrättningen, sedan är bara att servera. Tips till dig är att ha creme fraisch som tillbehör till maten för var och en efter tycke. Samt att du kan låta potatisen koka med de sista 30 min och att spara några bitar paprika och bara koka mjukamrsearlgray wrote: ↑31 May 2023, 09:55det blir på fransyska idag :)Nissegossen wrote: ↑31 May 2023, 09:53 Gör själv ingen Gulaschsoppa det blir mer en gryta, helst gjord på fransyska
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det måste varit tio år sen typ.Nissegossen wrote: ↑30 May 2023, 21:08När hade du sex md någon sist? Indiskret fråga, har själv inte haft sex med någon på flera år, jättelängesedan

In a world where you can be anything, be kind.
Jag ska snart gå på dejt - jag känner verkligen inte för det. Jag har dåliga vibbar. But what the heck. Jag får väl pallra mig dit. En okänd människa som jag nästan inte vet något om. Det kan vara vad som helst. Jag orkar inte med det känslomässiga påslaget..... Och jag har ett jäkla bra liv som jag har det. Hur ska jag göra? Pros and cons? Det brinner nu i knutarna, att jag bestämmer mig.
Jag tror att jag går i kloster, som Zoidar. 
Du kannans på retreat, kloster fyra dagar typ :)
In a world where you can be anything, be kind.
Ja vi har Vättershus här
Sjukt dyrt antagligen.
På 1980-talet tillbringade jag ett par dagar på retreat på Wettershus.
Det var på hösten. Mysiga lokaler och god mat. Det var tyst retreat
men en präst sa till mig att jag inte skulle tycka synd om mig själv.
Så det slutade jag med.
Det var på hösten. Mysiga lokaler och god mat. Det var tyst retreat
men en präst sa till mig att jag inte skulle tycka synd om mig själv.
Så det slutade jag med.
Det kan ge - på olika sätt.
Skulle vilja ha ett projekt. Typ möblera om. Fast i denna lägenhet går det bara att soffan på ett visst ställe, och allting anpassas efter det. Sovrummet likaså
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Samma här.