Bor bra här får lagad mat serverat på bordet på en tallrik, bäst att tillägga
Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad står på schemat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Bra att du trivs Nisse!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska försöka städa lite, har igen bara kommit halvvägs hela veckan med städningen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Kunde du inte ha hjälp av boendestöd?mrsearlgray wrote: ↑27 Apr 2025, 13:43 Ska försöka städa lite, har igen bara kommit halvvägs hela veckan med städningen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Min kurator tycker jag ska vänta med det tills jag arbetstränar eller studerar... Iofs så tyckte jag det också när jag precis börjat med voxran igen.Geta wrote: ↑27 Apr 2025, 13:51Kunde du inte ha hjälp av boendestöd?mrsearlgray wrote: ↑27 Apr 2025, 13:43 Ska försöka städa lite, har igen bara kommit halvvägs hela veckan med städningen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Göra pannkaka
Väntar på ugnen just nu
Väntar på ugnen just nu
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Städ med bst kl 9.00
Psykologsamtal klockan 10. Innan dess ska tvättmaskinen bli färdig och ska då tömmas.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska gå och handla