Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du lärt dig idag?
finns nog wifi på hotellet! Min faster är gift med en man från Kanarieöarna, så har faktiskt lite släkt där haha. Vilken ö ska ni till?
Vi ska bo i San Augustin. Tror det ligger på huvudön, men är osäker.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
aha! det är Gran Canaria!
Ok! :) ska googla och se lite hur det är där!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag måste skala mitt ljus.
In a world where you can be anything, be kind.
att jag hittat några piratfilmsidor! helt utan pop-ups!
Man kan väga bagaget med hjälp av personvågen. Först väga sig själv. Sen väga sig själv hållandes i väskan. Sen enkel subtraktion.
Så vägde veterinären katten.
måste köpa en ny personvåg, den jag fick av pappa bara slutade att fungera.
det ligger på prio på köplistan! bra att ha koll på sin vikt. jag är visserligen smal och alla kläder passar bra, men vill ändå veta exakt kilogram!
det ligger på prio på köplistan! bra att ha koll på sin vikt. jag är visserligen smal och alla kläder passar bra, men vill ändå veta exakt kilogram!
Att jag kan få hur mycket permisar jag vill.
Re: Vad har du lärt dig id
att om man i Sverige vill komma undan billigt med hygienprodukter: köp Eldorado. ungefär samma kvalitet för t ex schampo, Kombo-dusch, tandkräm, raklödder. Billigast på Willys. Det är typ minst 1/3 av priset och är ju en löpande kostnad. Sen kan man lyxa till det med dyrare produkter till helgen och så. ett tips iaf! :)
Att efter snöstorm kommer uppehåll (efter regn kommer sol)