Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du lärt dig idag?
Det är obegripligt hur folk som har det lite sämre ställt kan rösta på Trump. Förstår inte vad de förväntar sig. Man blir inte så där rik genom att vara snäll.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det har visats sådant förakt mot den klassen som inte är så lyckligt lottad som dom som flyger och far. Därför proteströstades det. Hillary Clinton gjorde ett stort misstag. Var det inte Biden som kallade dom för sopor.
Att oftast oroar man sig i onödan
In a world where you can be anything, be kind.
Att mitt "Angel number" är 3. 333 står för att mina skyddsänglar är överallt omkring mig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att grannens bil kan gå sönder, som den gjort och står på lagning och grannen ringer mig när den är klar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att man kan få remiss direkt från 1177. Det var lite ovanligt sa hon som tog plåtarna.
Trodde man behövde ett förbetalat busskort på stadsbussarna. Men icke. Det var bara att blippa.
Känns kul att jag lärt mig hur man åker buss här i Umeå. Det var inga konstigheter.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nej, det är enkelt! Det har jag gjort i snart 20 år. Bott på Ersboda sedan 2006.

Jag lärde mig härom dagen från Soldoktorn i Efter fem att man inte ska sitta längre än 10 minuter på toaletten. Då ska man resa sig och göra nåt annat tills tarmreflexen kommer tillbaka. Man ska inte sitta och pressa. Bra att veta.
Läste nu på 1177 att fraktur på båtbenet kan vara svår att upptäcka på vanlig röntgen
Jag tycker det är en konstig smärta. Men jag får väl ge det nån dag. Nu är det så nygjort.