Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Ett nytt batteri till laptop. Datorn går på tomgång.
Gjorde ett fynd på loppisen när jag var där och lämnade kläder och skor. Hittade ett par sprillans nya Champion high top sneakers!! Snygga! 50 spänn!!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Två st mayflower stekpanna.
Ni måste kolla in dem! Så fina
Rea med på kitchentime :)
Ni måste kolla in dem! Så fina
Rea med på kitchentime :)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det blir inget köpt idag, är utan kontanter
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag har tagit ut en hundralapp.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Borde handla nåt gott till i kväll.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Lite på ICA och jeans till Conny
Det blev en flaska Ramos reserva också :P
För några dagar sedan köpte jag en ny stekpanna, vilket jag har velat i flera månader. Denna gång blev det en keramisk stekpanna, eller vad det heter. Inte teflon alltså.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag köpte en ny cykelpump eftersom min gamla pajade. Jag har någon pyspunka på bakdäcket som jag inte lagat utan pumpat däcket varje gång jag cyklat. I säkert ett halvår. Idag, när pumpen pajjade, tog jag tag i mitt liv och köpte cykelpump och cykelslang. Till saken hör att jag igår köpte en cykelpump på Biltema men den var helt kass, kostade dock bara 50 kr och jag orkar inte åka tillbaka med den då jag brutit förpackningen och slängt kvittot. Dagens cykelpump kostade 199 kr och funkar som den ska. Det finns hopp om framtiden - jag behöver verkligen min cykel.
Tänker inte handla nåt idag.
Inte jag heller! Eller kanske vindruvor.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.