Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skål!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är inte ens kriminell men folk tror det! Vad folk borde begripa istället är att jag är ett brottsoffer... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Systemet begick brott våren 1990 som tvångs inlade/tvångsmedicinerade mig utan anledning. Sen dess har jag varit bränd av systemet. Sen har jag varit utsatt för minst 50 vanliga brott i mitt liv varav minst 15 misshandel/hot och sånt. Jag var en idiot som aldrig anmälde ett endaste brott men det beror på att jag var så utsatt och inte hade stöd från någon.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är den där Svarta Ankan som simmar längst bak i systemet hela livet på grund av att min mamma och styvpappa inte ville ha mig när jag var 18 år gammal och såg till med tvång att jag skulle bli tvångsinlagd/tvångsmedicinerad för ingenting.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, så här ältar jag idag när jag dricker öl! Det räcker nu för min del... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

En sak har jag i alla fall lärt mig i mitt liv att det är ingen som bryr sig om brottsoffer utan man bryr sig mer om gärningsman.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag vet inte men det känns rätt skönt att ha rört en komet - vet då när kometen/rymdstenen kommer och att den är min. Fick veta runt tio år sedan på telepatisk väg utav aliens när stenen kommer mot jorden. Ni få kalla det som upprättelse eller hämnd på ett andligt plan för så är det... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kompassen kepsad/daspek no. 1.

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

"DET" är jag "DET"!

Vad önskar Ni annars?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Inga abstrakta världar hoppas jag!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Stanna upp!

Stanna upp...

Känn efter...

Tänk därefter...

I rätt tidpunkt...

På rätt plats...

På kort...

Och lång sikt... .

"Alex någon gång på 1990 - talet"

Hur fan kan man ens tänka så när jag skrev dikten - vem var jag?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, jag tänkte så under Trilafonens tid när jag fick injektionen! Jag har Risperdal idag - så det förklarar väl saken... .
Post Reply