Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur ser din morgondag ut?
min styvpappa kommer förbi med deras hund, vi ska se om han och katterna går ihop om dom gör det så ska jag kanske vara hundvakt några veckor :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vad spännande! :D
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Antingen åker jag hem eller så stannar jag i Stockholm en dag till. Jag har gjort mina obligatoriska pass denna månad och det är sommar så jag tar lite ledigt 
Åker o handlar 8 på morgonen
Tar mig några glas vin
I morgon är sista hundvaktsdagen. Sen ska jag hjälpa min mamma ett par dagar med flyttbestyr, i utbyte får jag en semester på Åstön.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Min psyk ssk ringer. Blir bara korta avstämningar nu, har väldigt lite psykotiska besvär. Ångest har jag, men får inga benzo. Har ju hemmavarande barn och kör med bilen..
Kanske tar jag mig ett dopp med hundarna i morgon. Var i till låren idag.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ledig skall ringa runt till second hand och fråga efter skor i storlek 46 om någon har det, åker jag direkt dit.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Imorrn måste jag på apoteket för medicinerna är slut
In a world where you can be anything, be kind.