Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Ostar, kex och fikonmarmelad till nästa veckas fest
Soffa på Ikea. Kanske en stor matta också. Jag har kikat på en blå matta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Toapapper.
Ska köpa två gröna växter på Blomsterlandet.
Ser mycket fram emot att köpa soffan nu. Tror att jag har råd med en ny matta också.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Eftersom jag fick mera pengar i present än vad jag förväntat mig, funderar jag på att lägga till ett nytt soffbord till beställningen. Ny matta, ny soffa, nytt soffbord. Skulle verkligen bli ett lyft för min lägenhet. Åh, vad jag ser fram emot detta!
Jaha. Jag fattade aldrig att det var din födelsedag ni firade. Nu är du 50...
Ja nu är man 50! Det känns helt ok.
Nya glasögon. Tid för synundersökning 31/7 kl 11.10.
Tips på kedja/tråd till denna?
In a world where you can be anything, be kind.
Mamma och jag ska till Ikea på tisdag. Jag ska kolla in soffan och hon ska leta efter en säng. Efter det är planen att låna/hyra en släpvagn och frakta bort min gamla soffa. Den är i för dåligt skick för att sälja. Möjligtvis jag testar lägga den under bortskänkes.