Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Grus på promenadvägarna.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Borde köpt en sås eller dressing idag till torsk. Glömde det.
Kom inte iväg i tid till mässan. Skulle göra allt när jag skulle lämna lägenheten. Blurp! Better luck next time!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att jag halkade och föll handlöst bakåt. Jag höll kopplet i höger hand men landade nog på vänster hand, därav smärtan. Sen slog jag i ryggen och huvudet också. Men det är ingenting som känns nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag ramlade för andra gången denna veckan som varit. Den här gången blev det lite mildare, bara is som är lite mjukare än asfalt. Ramlade mot vänster sida, precis som förra gången. Men en ung tjej stöttade upp mig med en stabil arm. Utan henne hade jag inte klarat mig upp den här gången själv.
Om man hamnar på marken och inte kan ta sig upp, ska man vända kroppen mot marken och gå upp på alla fyra. Då är det lättare att ta sig upp därifrån. Man bara viker in ett ben under sig och stödjer på det benet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen

Jo Memphis så sant så, men har väldigt dålig balans och fick inget grepp mot underlaget med skorna. Tjejen hoppas jag inte fick så stor belastning på sig. Sedan är jag ovig på höger ben pga inopererad höftkula 2017.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag kände direkt jag kom upp på fötter igen att jag hade gjort illa handen på nåt sätt. Skallen fick också en smäll, men det kändes mindre allvarligt. Dagens fail var morgonrundan.
min fail för dagen var inte dramatisk eller nån skada för liv och lem.
hade vit skjorta på mig när vi åt fransk löksoppa och råkade spilla över halva skjortan när min vän spelade upp en grej på mobilen som vi båda skrattade till. folk i restaurangen glodde. vi fick uppleva english ”posh”
hade vit skjorta på mig när vi åt fransk löksoppa och råkade spilla över halva skjortan när min vän spelade upp en grej på mobilen som vi båda skrattade till. folk i restaurangen glodde. vi fick uppleva english ”posh”