Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by Geta »

Grus på promenadvägarna.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Borde köpt en sås eller dressing idag till torsk. Glömde det.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Kom inte iväg i tid till mässan. Skulle göra allt när jag skulle lämna lägenheten. Blurp! Better luck next time!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Att jag halkade och föll handlöst bakåt. Jag höll kopplet i höger hand men landade nog på vänster hand, därav smärtan. Sen slog jag i ryggen och huvudet också. Men det är ingenting som känns nu.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Jag ramlade för andra gången denna veckan som varit. Den här gången blev det lite mildare, bara is som är lite mjukare än asfalt. Ramlade mot vänster sida, precis som förra gången. Men en ung tjej stöttade upp mig med en stabil arm. Utan henne hade jag inte klarat mig upp den här gången själv.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Om man hamnar på marken och inte kan ta sig upp, ska man vända kroppen mot marken och gå upp på alla fyra. Då är det lättare att ta sig upp därifrån. Man bara viker in ett ben under sig och stödjer på det benet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Image

Jo Memphis så sant så, men har väldigt dålig balans och fick inget grepp mot underlaget med skorna. Tjejen hoppas jag inte fick så stor belastning på sig. Sedan är jag ovig på höger ben pga inopererad höftkula 2017.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

memphis wrote: 25 Nov 2024, 14:02 Om man hamnar på marken och inte kan ta sig upp, ska man vända kroppen mot marken och gå upp på alla fyra. Då är det lättare att ta sig upp därifrån. Man bara viker in ett ben under sig och stödjer på det benet.
Så funkar det att ta sig upp. Har testat.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Geta wrote: 25 Nov 2024, 14:24
memphis wrote: 25 Nov 2024, 14:02 Om man hamnar på marken och inte kan ta sig upp, ska man vända kroppen mot marken och gå upp på alla fyra. Då är det lättare att ta sig upp därifrån. Man bara viker in ett ben under sig och stödjer på det benet.
Så funkar det att ta sig upp. Har testat.
Säger detsamma.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag kände direkt jag kom upp på fötter igen att jag hade gjort illa handen på nåt sätt. Skallen fick också en smäll, men det kändes mindre allvarligt. Dagens fail var morgonrundan.
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

min fail för dagen var inte dramatisk eller nån skada för liv och lem.

hade vit skjorta på mig när vi åt fransk löksoppa och råkade spilla över halva skjortan när min vän spelade upp en grej på mobilen som vi båda skrattade till. folk i restaurangen glodde. vi fick uppleva english ”posh”
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

:lol:
Post Reply