Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur mår du?
Är väldigt trött, ont i huvudet, halsmandlarna eller lymfkörtlarna under halsen är svullna och känner att hosta är på väg.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Inget strul vad jag vet:) mer än att det är kartonger överallt
In a world where you can be anything, be kind.
Mår bra, men frös så förbannat när jag var utomhus på förmiddagen, trots fleecetröja, långkalsonger, dunjacka, mössa och vantar.
Fryser jag också. Flera minus ute och 19 grader inne.
Jag känner verken kyla eller smärta
Personalen har lite synpunkter min vinterkläder
Personalen har lite synpunkter min vinterkläder

Mår helt okej, trött som vanligt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra, har det lagom varmt inne, men när jag var iväg till tandhygienisten hade jag på funktionsunderkläder både undertröja och långkalsonger luvtröja och varm jacka, klarade händerna bra som var helt oskyddade då jag inte har vinterhandskar god man har varit sölig där, borde haft ny mössa, handskar och halsduk redan men han kunde inte hitta mitt mejl med länkarna, skyllde han på och strul med överförmyndaren som inte ville godkänna vad han gjorde och väntar därför på ett kort från banken tar en vecka. Satte händerna mot magen när jag väntade på bussen det gick bra inget förfruset i alla fall
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Aj då! Utan vantar och mössa i den här kylan!
Ibland är det bra att vara en sån som samlar på sig. Jag har säkert 10 mössor. Flera olika par vantar, både fingervantar och tumvantar. Halsdukar minst 15 till antalet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen