Dagens fail
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Dagens fail
Benen flög rätt upp i luften och jag halkade på is. Det var en vattenpöl som hade fryst till is nedanför trottoar, tog emot mig med händerna men ingen skada, förutom lite öm på sidan av vänster ben. Synd jag inte hade läst memphis tips för att ta sig upp efter ett fall. Men nu vet jag. :P
Ajaj, farligt att bo i Västerbotten! 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ajdå, ja man får vara lite försiktig nu på vintern.Hercules723 wrote: ↑27 Nov 2024, 11:22 Benen flög rätt upp i luften och jag halkade på is. Det var en vattenpöl som hade fryst till is nedanför trottoar, tog emot mig med händerna men ingen skada, förutom lite öm på sidan av vänster ben. Synd jag inte hade läst memphis tips för att ta sig upp efter ett fall. Men nu vet jag. :P
Hoppas det gick bra.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tack. Jo, det gäller vara försiktig när vädret växlar. Jag trodde det var något knas med vänster lår, men var bara öm några minuter sedan var det borta. Men svårt att ta mig upp. :PSpaceCorp wrote: ↑27 Nov 2024, 11:35Ajdå, ja man får vara lite försiktig nu på vintern.Hercules723 wrote: ↑27 Nov 2024, 11:22 Benen flög rätt upp i luften och jag halkade på is. Det var en vattenpöl som hade fryst till is nedanför trottoar, tog emot mig med händerna men ingen skada, förutom lite öm på sidan av vänster ben. Synd jag inte hade läst memphis tips för att ta sig upp efter ett fall. Men nu vet jag. :P
Hoppas det gick bra.
- Hercules723
- Hafniummedlem
påbörjade ommöblering igår, vaknade med ett ryck av alarmet och slog huvudet i skrivbordet som madrassen tillfälligt är placerad under, blev en rejäl bula. en dansk skalle mot mitt eget skrivbord haha.
skönt att man kan använda mössa dessa tider så det inte syns
skönt att man kan använda mössa dessa tider så det inte syns
Var väl när jag ramlade omkull på golvet imorse. Vet inte - bara snurrade till i skallen, så låg jag där. Slog mig inte nämnvärt i alla fall.
Lågt blodtryck?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Råkade salta för mycket på kycklingrätten men det vägdes upp av riset.
Pennålar var slut på mitt recept. Har några få kvar så tror jag klarar mig. Fick Victoza åtminstone! :)
In a world where you can be anything, be kind.