Med sladd suger garanterat bättre!
Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Jordgubbar. I vilken form de än kommer. Färska/frysta/sylt. Helst färska sen frysta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
En ny matta till vardagsrummet, lakan, kudde, örngott. Åker till IKEA någon dag.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Hämta ut pengar, gå till apoteket, hämta ut medicin och köpa medicin, sedan handla snus och öl
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
På fredag ska jag gå till fruktaffären och köpa massor av frukt.
Skulle behöva köpa kläder till hösten och vintern, då jag inte längre kommer i mina skjortor/blusar. Ärmarna har krympt i garderoben. Men det får bli en annan månad. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Guardians of the Galaxy 3, har de andra 2 redan.
Eller Transformers Rise of the beast. Sett de andra på Netflix när vi hade det.
Båda kostar 170kr på iTunes store. Måste välja. Kan ta den andra senare. Dessa beslut. Dessa beslut. Men väntar ett tag till. Får se vilken jag blir mest sugen att se på. Lutar åt den första.
Eller Transformers Rise of the beast. Sett de andra på Netflix när vi hade det.
Båda kostar 170kr på iTunes store. Måste välja. Kan ta den andra senare. Dessa beslut. Dessa beslut. Men väntar ett tag till. Får se vilken jag blir mest sugen att se på. Lutar åt den första.
Målningen är själens spegel
Läsk och proteinbar
Ett par vanliga byxor, chinos, och ett par jeans. Inga planer för övrigt.
Egentligen är allt bara på låtsas.