Vad är du sugen på tråden!
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Vad är du sugen på tråden!
Ska strax knäcka en bira. Cyklat till systembolaget nyligen.
NU börjar alla festa, när jag är på väg att lägga mig 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Men du måste väl ut med hundarna en sista gång?
Ja. Jag släpper bara ut dem på gräsmattan den sista gången :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Förr i tiden hade jag en granne som hade hus och stor tomt mycket gräsmatta. Hundarna bajsade ner hela gården utan att de brydde sig det minsta. Istället för att gå ut och gå med dem släppte de bara ut dem på gräsmattan så de kunde skita hej vilt där. Plocka upp gjorde de inte heller 
Åh, fy vad det måste ha luktat! 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja äckligt 
Häromdagen när jag åkte bil var det en med hund, hunden fick stå mitt i vägen och skita
Mina hundar bajsar inte på gräsmattan när jag släpper ut dem. De kissar bara. Skulle de bajsa tar jag naturligtvis fram en bajspåsar!
Varför måste man ta reda på hundbajs men inte hästbajs? Har inte förstått mig på det
En del hästar i parader har en säck hängande baktill så att bajset inte hamnar på gatan