Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Nu ska jag snart äta och ska ta vitaminer och mineraler i samma veva fast det är kväll - brukar annars ta på morgonen när jag äter frukost. Jag har gjort detta sen våren 1990, liksom jag har druckit en kanna med citronvatten sen 20 år tillbaka - så borde jag då få cancer snart eller vaddå? Visst, jag röker och dricker alkohol men jag har aldrig knarkat. Vill livet ge mig nåt år till eller 20-30 år till - det är frågan?!
Fan vad surt att jag aldrig fick försäkringspengar och handikappersättning i mitt liv som jag i normala fall skulle fått om systemet inte var så kriminell av sig och göra mig till ännu mer brottsoffer i systemet. Mena, hur mycket brottsoffer kan man bli här i världen?
Fan vad surt att jag aldrig fick försäkringspengar och handikappersättning i mitt liv som jag i normala fall skulle fått om systemet inte var så kriminell av sig och göra mig till ännu mer brottsoffer i systemet. Mena, hur mycket brottsoffer kan man bli här i världen?
Jag har på ett sätt blivit sparkat på en som ligger under - är det min tur nu? Nä, inte ännu för kometen kommer ej ännu. Hursomhelst, när jag låg under så prioriterade jag bort barn, bil, hus och sånt med mera - vilket motsvarar flera miljoner kronor utgifter under ens hela liv. Men är det värdigt att att man måste prioritera bort allt för att man är bränd av systemet?
Strunt i vad jag skrev i går - jag var full!
Idag är det Stryktipset - alltid nåt att se fram emot... .
Idag är det Stryktipset - alltid nåt att se fram emot... .
Jag köpte en andelspel (286 kronor) av tio. Reducerat system - antal rader: 23328. Två spikar måste gå in och kvällen är då troligtvis räddad.
Annars, ibland fattar jag inte att jag är skuldfri - det tog mig 12 år att beta av över en halv miljon kronor i skulder. Vågar man verkligen ta lån igen i framtiden - det är tveksamt om jag gör det?! Det jag kan tänka mig är att ta lån till en ny kraftfull dator men jag kör denna datorn som jag har ett tag till. Men vinner jag en storvinst så behöver jag inte ta lån.
Verkar bara få 11 rätt på Stryktipset - tråkigt! Vann inte på Keno och har nu bara Lotto med Joker ikväll.
Annars, jag har fått min åtelkameran men nu väntar jag bara på SIM kortet till åtelkameran som jag hade beställt. Kollade in mobil app och som det verkar så är då nog inga problem sen att se Live via åtelkameran och mobilen. Bra - för jag kan då vara bortrest hemifrån utan att vara rädd för någon begår inbrott i mitt hem. För skulle jag få inbrott så filmar/fotat åtelkameran och skickar filmen snabbt som ögat till min mobil och då har jag bevis. Sen leker jag väl lite med tanke att testa åtelkameran någon annanstans oxå...
På måndag får jag nattkikaren - ska bli kul! Då måste jag beställa 128 GB minneskort till den oxå. Vet inte hur många minneskort jag har till mina prylar idag men det är nog närmare 50 stycken i alla fall varav de flesta är 32 GB minneskort.
Ja, det var det - há det gott!
Annars, jag har fått min åtelkameran men nu väntar jag bara på SIM kortet till åtelkameran som jag hade beställt. Kollade in mobil app och som det verkar så är då nog inga problem sen att se Live via åtelkameran och mobilen. Bra - för jag kan då vara bortrest hemifrån utan att vara rädd för någon begår inbrott i mitt hem. För skulle jag få inbrott så filmar/fotat åtelkameran och skickar filmen snabbt som ögat till min mobil och då har jag bevis. Sen leker jag väl lite med tanke att testa åtelkameran någon annanstans oxå...
På måndag får jag nattkikaren - ska bli kul! Då måste jag beställa 128 GB minneskort till den oxå. Vet inte hur många minneskort jag har till mina prylar idag men det är nog närmare 50 stycken i alla fall varav de flesta är 32 GB minneskort.
Ja, det var det - há det gott!
Har Topptipset idag, vi är tre stycken som satsat sammanlagt 432 kronor - Vinna Tillsammans! Vinner Liverpool ikväll så är det 90 % säkert att vi får 8 rätt. Annars, har jag som vanligt fem stående rader på Keno. Spelade roulett tidigare idag men vann inte så mycket. Jo, jag vann en del på roulett men sen spelade jag bort över hälften av vinstpengarna på min favorit slots. Slots maskinen har inte varit så snäll mot mig på senare tid. Nog om det!
De där slotsmaskinerna asså, de är riggade!Utomjordingen wrote: ↑20 Mar 2022, 16:43 Har Topptipset idag, vi är tre stycken som satsat sammanlagt 432 kronor - Vinna Tillsammans! Vinner Liverpool ikväll så är det 90 % säkert att vi får 8 rätt. Annars, har jag som vanligt fem stående rader på Keno. Spelade roulett tidigare idag men vann inte så mycket. Jo, jag vann en del på roulett men sen spelade jag bort över hälften av vinstpengarna på min favorit slots. Slots maskinen har inte varit så snäll mot mig på senare tid. Nog om det!
Jo, det är möjligt att de fuskar men ändå har jag vunnit 10 tusen kronor och flera gånger 5 tusen kronor och några tusen kronor på slots förra året! Min taktik var då att växla insatserna och ha en handräknare oxå - kunde då räkna på ett ungefär när det blir större vinst - ibland slog det rätt och ibland fel. Men nu har jag börjat ge mig på en annan slots maskin sen ett halvår tillbaka - där får man ha mer kyla, man får inte vara rädd för att satsa 200 kronor per snurr om man kommer till den högsta nivån där man kan vinna jackpot runt 100 tusen kronor eller mer.
Annars, har ännu ej fått SIM kortet som jag hade beställt till åtelkameran så jag har inte kunnat testa/använda den.
Fick i alla fall min nattkikare och den fungerar bra - man kan verkligen se allt i mörkret! Nattkikaren är lite tung så man orkar inte hålla uppe kikaren så länge men så har den en gänga under så man kan skruva fast nattkikaren till en stativ (vilket jag har) om man vill det. Smart sak att göra om man inte vill hela tiden se med kikaren är att låta nattkikaren filma åt en hela tiden tills minneskortet är fullt och kan då se efteråt vad den filmat när man har fört över filmen till datorn.
Fick i alla fall min nattkikare och den fungerar bra - man kan verkligen se allt i mörkret! Nattkikaren är lite tung så man orkar inte hålla uppe kikaren så länge men så har den en gänga under så man kan skruva fast nattkikaren till en stativ (vilket jag har) om man vill det. Smart sak att göra om man inte vill hela tiden se med kikaren är att låta nattkikaren filma åt en hela tiden tills minneskortet är fullt och kan då se efteråt vad den filmat när man har fört över filmen till datorn.
Tvåhundra spänn på ett snurr!! Galning.
Jag brukar putta in nån hundra lapp för det är roligt, 3 kronor snurr eller så. Men jag känner mig blåst sen.
Jag brukar putta in nån hundra lapp för det är roligt, 3 kronor snurr eller så. Men jag känner mig blåst sen.