Tror det går dåligt för dom.. Är ofta tomt och personalen bara står.. Det kostar en slant att ha en sån vagn trots allt!
Tråden om snabbmat
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Tråden om snabbmat
Man kanske skulle prova på en Nobel: skinka, räkor, champinjoner för 85 kronor. 85 kronor är det billigaste priset för en pizza hos min pizzeria.
-
- Guldmedlem
Hur ligger du till med din diabetes Fantasio? Själv gjorde jag ett prov i höstas som visade att jag hade ett långtidsblodsocker på 42, alltså gränsen för diabetes för mig!
Ingen aning, faktiskt. Vill inte veta.
Jag är sugen på mat från Spicy hot. Ska på läkarsamtal halv ett och sedan till mötesplatsen. Känner att jag vill gå hela vägen till matstället efter det. Maten hinner inte att kallna på vägen hem. Men som vanligt sitter jag med matfantasier och gör inte verklighet av dem.
Jag googlade på "American fried chicken" och hamnade på deras Facebooksida. Klickade in "meny" och det blev till ett meddelande varav svar kanske inkommer inom någon dag eller två. Jag vill ha en hel hink med godsaker och rikligt med pommes frites till. Stället har flyttat, förut låg det rätt nära där jag bor, nu är det lite långt att gå. Kommer att betala för hemkörning. Tar leverantören kontanter och/eller kort?
Spicy hot ligger inte så långt borta från kyrkogården. Jag hoppas att paranoian håller sig i schack så jag vågar gå dit. Då ska jag fråga dem vavd det starkaste de har är och även ta två portioner vårrullar. Man får maten på ett kick, så jag räknar det som snabbmat.
Fantasio,
Dit största intresse verkar vara mat. Varför inte se till att du får rikligt
med mat varje dag. Då kommer du att må bättre.
Dit största intresse verkar vara mat. Varför inte se till att du får rikligt
med mat varje dag. Då kommer du att må bättre.
Vilken är din favoritsnabbmat? Jag tror jag gillar pizza bäst. Men kanske skulle jag fastna för McDonald's om jag började gå dit. Men vet inte hur man beställer längre, då det görs via en skärm.
Köper jag pizza imorgon så lär det bli en Mexicana: oxfile, champinjoner, paprika, jalapeno, cayennepeppar.
Thaimat är nog nyttigare än pizza?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34