Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Häromnatten drömde jag att jag blev gravid 52 år gammal och med drömprinsen. Jävla skum dröm. Men det var gött att vara gravid med ett alldeles eget litet barn, ja hälften mitt och hälften Mannens. Miracle so to speak.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Inatt drömde jag om Brock Lesnar. Minns inte vad exakt.
https://www.youtube.com/watch?v=okzxVQFPHfE
https://www.youtube.com/watch?v=okzxVQFPHfE
I natt drömde jag att det var massvis med ben i min laxfilé. Inte ens i drömmarnas värld slipper jag eländet!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Drömde jag var på någon marknadsplats. Man skulle själv väga frukten och skriva ut kvittot. Det fanns bara en våg, det var stressigt och jag fick inte rätt på det. Till slut bestämde jag mig för att inte köpa något. När jag kom ut var min cykel försvunnen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
I natt drömde jag om en kollega som skulle köra mig i sin bil till närmaste tågstation. Hon tog en omväg och körde sedan helt fel. Jag kom till en matbutik istället.
I natt fick jag tidiga julklappar av min ridlärare. Det var en ridhjälm med mips samt sporrar. Jag visste inte riktigt vad som menades. Ridhjälm är såklart bra att ha, men sporrar använder jag aldrig.
Drömde att jag sökte jobb och fick ett som assistent till drottningen. Ja, inte Drottning Silvia, utan någon annan drottning. Jag skulle ansvara för sakerna i hennes sovrum och arbetsrum. Spillde vatten på golvet och där låg en matta som sög upp en del av vattnet. Jag försökte torka upp det, men mattan hann inte bli torr innan drottningen kom tillbaka från sitt senaste uppdrag. Typisk mardröm. Fick sparken, så drömmer nog inte om det något mer :D
En grupp vänner och jag blev gasade och drogade. #psykos flashback.
'cause the freak inside controls my mind
Drömde att admin1 återvände och ville öppna gamla viska och att han saknat oss
Admin1 läser här på nya Viska.
Jag har fått vissa indikationer på det.