Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
I morgon inget särskilt. Men på kvällen kommer mammas hund, han ska vara här i helgen eftersom hon jobbar. Sen nästa vecka ska jag hjälpa henne med målning utomhus. Kommer då att bo hos henne ettnpar dagar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kanske handla mat, det är lite halvtomt i kylskåpet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har börjat städa så smått. Det var en och en halv månad sedan. Min syster
skulle få spader om hon visste det.
skulle få spader om hon visste det.
Ledig
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Titta på Sveriges damer i fotbolls EM
Ett par vänner kommer över på fika
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
I morgon lördag, helledigt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är hundvakt I morgon. Annars händer inget lördag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kaninjävlarna har inte druckit på 2 dagar. Vattenflaskan funkar såvitt jag kan se men idag ställde jag in en skål med vatten oxå. De måste fan dricka! Varför gör de inte det? Förutsatt att grannarna inte gett dem vatten vilket jag inte har en aning om. Men jag har gett dem massor med lönnblad att äta och de har fått i sig lite vätska genom det. Jag kan fan inte tvinga dem att dricka - jag kan bara ge dem alla förutsättningar för att de ska få i sig vatten. Imorgon ska jag dit igen.
Kan lönnblad vara bra för kaniner?
Jag kollade upp lönnblad på nätet innan jag gav det till dem och det ska vara ok kaninmat.