Dagens fail
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Dagens fail
Ja, jag hade inte tid nu att springa omgångar till VC med blodprover och sedan träffa diabetessköterskan. Har redan avbokat det. Men blodprover ska jag ta, det blir nästa vecka.
Jag får boka tid på labbet för blodprover en vecka innan jag träffar diabetessköterskan. Det blir två besök på Vårdcentralen. Det har jag tid till. Det är ett av mina nöjen att besöka vården.
Linux. Det är struligt och omständligt.
Nä så klart.. :|
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, trodde att du skämtade också. :)Hercules723 wrote: ↑06 Dec 2024, 20:14Skojade med det jag skrev. Jag skrev bara online 1177, att kallelse borde börja anlända två veckor före utnämnd datum. Hon skylldeZoidar wrote: ↑06 Dec 2024, 12:22Haha! :DHercules723 wrote: ↑06 Dec 2024, 12:21 För att jag fått kallelsen en vecka innan. Tänkte inte dansa efter deras pipa! Skällde ut hen efter notor!
på att posten är långsam, men höll med om att det var dåligt. :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Haha. JAA.Zoidar wrote: ↑06 Dec 2024, 22:04Ja, trodde att du skämtade också. :)Hercules723 wrote: ↑06 Dec 2024, 20:14Skojade med det jag skrev. Jag skrev bara online 1177, att kallelse borde börja anlända två veckor före utnämnd datum. Hon skyllde
på att posten är långsam, men höll med om att det var dåligt. :)

Var nära att halka på en isfläck. Lyckades hålla balansen! :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Det var lite kallt här på Arlanda när jag kom ut i friska luften. Men nu har jag packat upp vinterkläderna från resväskan.
Resväskan har för övrigt skött sig bra under resorna. Den har inte gått sönder.
Resväskan har för övrigt skött sig bra under resorna. Den har inte gått sönder.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)