Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur mår du?
Mår rätt bra. Faktiskt. Vet inte varför. Förutom att jag blöder så himla mycket. Det är störande.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag mår bra. Jag blir dock svimfärdig när jag reser mig upp snabbt, och måste ha en stol i närheten annars känner jag att jag skulle kunna svimma. Det sitter i en bra stund så jag måste sätta mig ner. Jag börjar längta efter mer aktivitet i vardagen, och var följaktligen ute och gick lite idag. Börjar tycka att det är tråkigt. Den här senaste veckan har jag nog varit allmänpåverkad av frakturen. Märker jag ju så här i efterhand. Nu börjar jag piggna till igen och vill mer av vardagen. Foten gör framsteg så det är väldigt positivt.
Mår bra, men det svartnar för ögonen på mig om jag reser mig upp för snabbt. Candesartan mot högt blodtryck är boven i dramat.
Candesertan har jag också mot högt blodtryck. Har inte den biverkan.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Verkar som de flesta på Viska mår bättre pga att jag ökat Peratsin från 18mg till 24mg. Psykostanke deluxe!

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vi ser allt igenom våra egna glasögon.
Zoidar,
Hehe, nja. Tror tyvärr inte det är pga din medicinering som jag mår bättre idag. Ibland funderar jag på att föreslå höjning av Abilify/Aripiprazol för att se om jag sover bättre. Men samtidigt vill jag inte ha biverkningar.
Hehe, nja. Tror tyvärr inte det är pga din medicinering som jag mår bättre idag. Ibland funderar jag på att föreslå höjning av Abilify/Aripiprazol för att se om jag sover bättre. Men samtidigt vill jag inte ha biverkningar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Känner mig lite defekt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34