Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by mrsearlgray »

dom var här och bytte brandlarmet, skönt att dom kom idag så jag inte behöver gå upp tidigt imorgon.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Att förväxla Mondo med en dildo uppstår nog lätt i stridens hetta? Det var nog lite sardoniskt sagt vid fikat, skulle fråga en kvinna vad hon tyckte om stavhoppet, då sade hon : jag vet inte om jag vill svara dig. Men det blev väl lite komiskt sagt till slut? Men troligen har jag ingen koll på vad jag säger förmodar jag.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jocke,

Brukar du säga fel ord? Blir det inte obekväm stämning om du säger "dildo" istället?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Hörde av en kompis, att hon tog det med humor vid eftermiddagsfikat, och hon blev bara lite chockad men dem vet att jag inte menar något illa. Men som sagt låter lite som om man inte kan kontrollera det man säger längre.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Psykologen jag pratade med idag hade aldrig hört talas om det Vita Arkivet. Fick förklara vad det var och la till att alla borde fylla i den.
Målningen är själens spegel
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Dildo istället för Mondo? Kul ju! :D
Egentligen är allt bara på låtsas.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Låter nog rätt lika MON DIL samma rytmbetoning

Tycker annars det är skön lässtorlek på bokstäverna nu. Skönt på kvällen när ljuset är dunkelt. :idea: :)
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Krokus wrote: 28 Aug 2023, 20:54 Jocke,

Brukar du säga fel ord? Blir det inte obekväm stämning om du säger "dildo" istället?
Damerna ville nog stegla honom?? Man måste vara försiktig med det man säger ibland. Mondo är ju man, var fick du "dildo" ifrån??
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

wasp wrote: 29 Aug 2023, 04:53
Krokus wrote: 28 Aug 2023, 20:54 Jocke,

Damerna ville nog stegla honom?? Man måste vara försiktig med det man säger ibland. Mondo är ju man, var fick du "dildo" ifrån??
Jo, det är en ganska vanligt fenomen att jag förväxlar orden sådär, jag kan fråga om någon verkligen har sagt det ord jag hör, det kan vara stor skillnad på orden och lite makabra kan dem vara. Det händer sånt ibland, men de flesta tar det med humor, då de ofta vet att de inte har sagt ordet jag uttrycker i all hast. Kan väl kallas ett slags missförstånd?
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Post Reply