Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår br,, men hade ångestattack from hell på förmiddagen. Kom iväg till Träffpunkten och hade en låda frysmat med, som jag värmde och åt där.
Inte 100. Har smällt i mig en hel påse Gott&blandat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag mår bra. Men magen har varit stopp så mått en del illa så och imorse. Men sen släppte skiten, bokstavligt talat….. När jag sitter så mycket och rör mig så lite så tar magen stryk. Jag har gått korta promenader med Loppan senaste veckan, men det är för lite rörelse. Nu är Loppan hos mamma tills i morgon em. Imorgon ska jag passa på att testa hur det går att cykla med foten. Det är ju det att jag sätter ner vänsterfoten när jag cyklar med Loppan - och det blir både kraft och tyngd från 110 kg, och fart. Tror inte att det är bra för foten, men får chansen att testa imorgon när Loppan inte är hemma.
Mår rätt bra, ganska trött.
Är rädd
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Allmän känsla.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Så nu har jag sminkat mig i en timme, nu får jag inte gråta! 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Du får ta en selfie!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Sådär. Känner mig inte tillfreds.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com