Jag satte in nya lampor i adventsljusstaken. När jag satte i den sista lampan gick en propp!!! Halva lägenheten blev utan ström. Ugnslampan gick sönder (håller på att grädda en pizza).
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis wrote: ↑10 Dec 2024, 14:38
Jag satte in nya lampor i adventsljusstaken. När jag satte i den sista lampan gick en propp!!! Halva lägenheten blev utan ström. Ugnslampan gick sönder (håller på att grädda en pizza).
memphis wrote: ↑10 Dec 2024, 14:38
Oj!
Hur lyckades du med det?
Har du gamla proppar eller en med knappar?
Jag hittade proppskåpet utanför ytterdörren. Det var nya typen av säkringar. Bara att flippa den.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hörde ingenting från vc idag när det gäller handen och blodtrycket. Kan vara så att det är svårt att få läkartid. Har ju inte sökt om det tidigare på denna vc.