Jag tänker oxå med fasa på när Loppan måste gå över regnbågsbron. Hon är drygt 9 nu och optimalt blir lagottos 15-16 år, i allra allra bästa fall. Så hoppas på många år till. Men 9 år är en hyfsat hög ålder för de flesta hundar. Vill inte ens tänka på det. Hoppas dina katter får hänga med länge än Richard!
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Min katt fick stroke vid nära 17 års ålder. Inget att göra mer än avlivning. Jag gav blötfoder till katten hela livet.
One day I went to the birdcage and my bird was gone.
Ja, du lämnade bort din fågel. Var det en kakadua?
Kakaduer kan väl bli 50 år?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Inte så farligt, jag börjar tro att det kanske kan vara nått med njurarna...mrsearlgray wrote: ↑29 Jan 2025, 13:43Är dom överviktiga? det ska tydligen kunna påverka urinvägarna hos hankatter sa veterinären när Edward var sjuk och hade urinvägsinfektion... Han är ju också överviktig.

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Aa okej, hoppas verkligen dom kryar på sig. <3Richard wrote: ↑29 Jan 2025, 14:04Inte så farligt, jag börjar tro att det kanske kan vara nått med njurarna...mrsearlgray wrote: ↑29 Jan 2025, 13:43Är dom överviktiga? det ska tydligen kunna påverka urinvägarna hos hankatter sa veterinären när Edward var sjuk och hade urinvägsinfektion... Han är ju också överviktig.![]()
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tack! Jo, jag hoppas de lever ett bra tag till.mrsearlgray wrote: ↑29 Jan 2025, 14:11Aa okej, hoppas verkligen dom kryar på sig. <3Richard wrote: ↑29 Jan 2025, 14:04Inte så farligt, jag börjar tro att det kanske kan vara nått med njurarna...mrsearlgray wrote: ↑29 Jan 2025, 13:43
Är dom överviktiga? det ska tydligen kunna påverka urinvägarna hos hankatter sa veterinären när Edward var sjuk och hade urinvägsinfektion... Han är ju också överviktig.![]()
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Nymphparakiter blir runt 20. Han var en bit över. En riktig hjälte.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Mår bättre idag, känner mig motiverad även om jag är seg och trött.
Ja visst gör det ont när knoppar brister