Jag är lite rastlös!Zoidar wrote: ↑21 May 2022, 06:25Latuda? Trodde du hade Zyprexa. Vad jag nu fått det ifrån. Vilka biverkningar har du på Latuda?Klankedinken wrote: ↑21 May 2022, 06:23 Står på latuda 148 mg och jag är hyfsat nöjd, funderar på om jag skulle sänka för att se om jag kan hantera känslorna för det känns ganska bra just nu!
Allmänt om medicin
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Allmänt om medicin
Aha som jag blev på Abilify.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Märkte du någon viktförändring när du bytte till Latuda?
-
- Guldmedlem
Låter som en tacksam förändring.
-
- Guldmedlem
Låter märkligt! Har du någon teori på det?Klankedinken wrote: ↑22 May 2022, 14:49 Jo men sen gav dom mig zyprexa igen och då gick jag upp 20 kg igen.. sen försvann dom inte när dom tog bort zyprexa igen..
-
- Guldmedlem
Set-point theory?Zoidar wrote: ↑22 May 2022, 14:51Låter märkligt! Har du någon teori på det?Klankedinken wrote: ↑22 May 2022, 14:49 Jo men sen gav dom mig zyprexa igen och då gick jag upp 20 kg igen.. sen försvann dom inte när dom tog bort zyprexa igen..
Har dom inte min medicin i morgon får jag panik. Får såna hemska utsättningssymptom och kan absolut inte sova då. Jag bara måste ha den medicinen. Quetiapin.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hoppas de har medicinen inne imorgon. En gång hade jag slarvat med att höra av mig till vården i tid för att få ett recept på Propavan. Så gick utan den i några dagar bara för att testa, och kunde på något mirakulöst sätt sova utan den. Har varit fri från Propavan i några veckor nu. Men fick ta en Zolpidem i natt för att jag vaknade och inte kunde somna... Anyway, Quetiapin är nog en annan historia då det är en antipsykotika. Håller tummarna.
'cause the freak inside controls my mind
Tack Nobel!Nobel wrote: ↑22 May 2022, 21:00Hoppas de har medicinen inne imorgon. En gång hade jag slarvat med att höra av mig till vården i tid för att få ett recept på Propavan. Så gick utan den i några dagar bara för att testa, och kunde på något mirakulöst sätt sova utan den. Har varit fri från Propavan i några veckor nu. Men fick ta en Zolpidem i natt för att jag vaknade och inte kunde somna... Anyway, Quetiapin är nog en annan historia då det är en antipsykotika. Håller tummarna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kan inte fatta att Quetiapin funkar för er.. Jag snedtänder direkt på den medicinen