Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Hahahahahaha! Det var den största samling losers jag någonsin har sett! Det var väldigt svårt att avgöra vem som var fulast. Men - det är ju inte för utseendet de har sitt viktiga uppdrag. Fanns det någon korrelation mellan hetast och smartast? Eller partitillhörighet?
Jag måste ju säga att Annie Lööf var snyggast tillsammans med Mattias Karlsson. Ebba Busch som god trea.
Jag måste ju säga att Annie Lööf var snyggast tillsammans med Mattias Karlsson. Ebba Busch som god trea.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Det sägs att Ebba Busch är för snygg för politiken.
Jag tycker illa om Ebba Busch. Hon får vara hur snygg som helst, hon är ändå ganska vidrig. Jag minns förr under Alf Svensson att KD var ett parti som var helt ok. De gjorde knappast nån skada. Nu under Ebba Busch är KD ett helt annat parti som gör mycket skada.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vilken skada gör KD i allmänhet och Ebba Busch i synnerhet?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Känner mig en aning ignorerad. Kanske lika bra.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Krokus,
Vad menar du då?
Vad menar du då?
Jag förstår inte varför Cosmos ser ner på kvinnor.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Hon har förstört Alf Svenssons trevliga lilla parti med kristna värderingar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tror ändå att de som nu INTE längre kan eller vill rösta på Miljöpartiet längre måste ta vägen nånstans med sina röster. Har svårt att se hur en fd miljöpartivän ska kasta sig över till SD eller Moderaterna. Finns ingen logik i det. Tror de håller sig till Vänsterpartiet, sossarna eller Centerpartiet. Alltså inom blocket.
Talmannen får ett styvt arbete efter valet att jämka mellan partierna.