Biden vs Trump
Moderator: Moderator 1
Re: Biden vs Trump
Hade Trump förlorat hade det blivit kaos. Nu var det jordskredsseger. Inte som förra valet där det hängde på några få röster.
Jag har iofs aldrig sagt att jag håller på Trump - men jag trodde att han skulle vinna. Med Kamala Harris administrationen hade tåget tuffat på i samma riktning som tidigare. Trump kan ändra riktning drastiskt, det återstår att se. På gott och ont.
Jag tror att demokraterna inte tog Trumps chans att vinna valet på allvar. Han var för konstig/weird som de sa. De borde ha skärpt sig mera.
De gjorde nog sitt yttersta, tror jag. Men Kamala Harris hade för lite tid på sig. Demokraternas stora misstag var att skicka Biden till att börja med.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
De ville inte erkänna att Biden var på gränsen till dement.
Är Kamela Harris "black woman"? Ser mer hispanio ut tycker jag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hon är hälften svart och hälften indisk.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag ville bara visa med bilden att Trump och hans anhängare kan vara väldigt provokativ utav sig. Själv är jag neutral håller varken på Trump eller Harris, världen är nog galen och knäpp som den är ändå. Dessutom kan inte politik frälsa denna värld vi lever i, politik är farligt.
Amerikanarna har tröttnat på all "woke".
Vad betyder woke?
Politiskt korrekt ungefär.