Vaktmästaren var nyss här och pratade med mig om balkongen. Han sa att de inte köper trall till balkongerna utan det får hyresgästerna göra själva. Det var ett väntat resultat. Men det kostade inget att försöka!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har kollat på ett golv till balkongen. Det finns ett på biltema som bara skulle kosta 500-600kr för hela balkongen. Men det är i plast, inte i trä. Kanske bättre med plast så kan det ligga kvar på vintern? Men jag har långt till biltema tyvärr.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis wrote: ↑03 Nov 2021, 11:05
Har kollat på ett golv till balkongen. Det finns ett på biltema som bara skulle kosta 500-600kr för hela balkongen. Men det är i plast, inte i trä. Kanske bättre med plast så kan det ligga kvar på vintern? Men jag har långt till biltema tyvärr.
MsTibbs wrote: ↑02 Nov 2021, 21:06
En almanacka personligalmanacka.se älskar dem! Haft i flera år! :)
På blankettbanken.se kan du göra din års almanacka personlig, antingen rita den själv eller lägga in foton för varje månad. Mycket är gratis, men för vissa blanketter kostar det pengar därför https://www.blankettbanken.se/
Almanackorna kostar mer i toner och papper än dem man köper i butiken
Jag kan välja storlek, färg, födelsedagar från Facebook.... provat bokhandelsvarianten men det blir för mycket jobb och inga autistiska färger på dagarna