Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Han kanske öppnar gamla Viska igen. Nu ser han ju att det knappt förekommer något bråk här.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Okok! Tror inte Richard blir sur om Admin1 startar upp igen. För mig funkar detta forum dock utmärkt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Tycker inte vi ska gå tillbaka till Admins vällde!
För några nätter sedan drömde jag att jag körde bil. Det var några kaniner på bilvägen och jag råkade köra på en utav dem. Jag satte på varningsblinkers och ställde bilen vid vägkanten. Men då kom någon surtant och skällde på mig, hon tyckte att jag stod olämpligt till. Jag förklarade om kaninen som antagligen behövde åka till veterinären, men hon valde att inte förstå.
Sedan var jag med i något spel som liknande serien "Squid Game". Fast det minns jag inte mycket av. Tur det kanske.
Sedan var jag med i något spel som liknande serien "Squid Game". Fast det minns jag inte mycket av. Tur det kanske.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Hej hej admin1! :)
-
- Guldmedlem
Drömde att Geta var som Godzilla för gamla viska..
Jag har så få personer i mitt liv, så den som gör drömmarna har svårt att befolka dem. Därför drömde jag i natt att jag träffade en tjej som jag följer på Youtube. Hon tyckte att min nya blus var fin. Jag sa att hon kunde få den, sen åkte hon i väg på en snowboard. Helt meningslös dröm.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Drömde en märklig dröm. Jorden var ett projekt av någon form av utomjordingar. Jag togs med och flögs bort från galax efter galax. Till slut kom jag till en planet där havet var svart och oändligt. Jag vadade ut. Vågorna var stora pelare. Sen fanns där något gulligt djur. Det var som drömmen växlade från skrämmande till trevlig. Sen kom det andra som också vadade ut i havet. De såg ut som vanliga människor, men de var utomjordingar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Någon som vet vad miasma betyder?
Admin1 har tröttnat totalt på Viska.
-
- Guldmedlem
Aha.. Ska han låta sidan va då? Tolkar det som att han slutar att ha det som hobby!