Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Resan till min vän blev lite av en flopp. Vi grillade och det var väl ok. Sen fick jag mer eller mindre umgås med hans barn, medan han låg i soffan och tittade på TV. Kändes som jag jobbade barnvakt. :(
Vet inte om jag orkar hälsa på honom igen, i alla fall inte när han har barnen. Nu är jag hemma och ska vila efter vad som känns som ett långt arbetspass.
Mest synd tycker jag om min vän som får leva i denna "miljö".
Vet inte om jag orkar hälsa på honom igen, i alla fall inte när han har barnen. Nu är jag hemma och ska vila efter vad som känns som ett långt arbetspass.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag borde sagt ifrån, men jag har svårt att säga till andras barn, då jag tycker det är föräldrarnas ansvar. Det sätter mig i en väldigt obekväm sits, där jag ska styra upp i någon annans hem. Min vän säger till sina barn, men de varken lyssnar eller bryr sig. Väldigt trist situation.
Min pollenallergi irriterar mig. Trots tablett och nässpray.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Min syster underkände min städning idag. Hon måste ha en
personlighetsstörning med pedanteri.
personlighetsstörning med pedanteri.
Geta min bror bor på ett ställe
en avdump där dom räknas som uppgivna.
De blir inte bättre o faller uteslutet i missbruk
om dom nu inte bor.. Sånhära.. Lite letargi
blandat med citron... En citron livsbejakande buffet.
Det må va, enkelt.. Dom har bara det basala.
Ständigt kosthållning är hörnpelarna i deras
"filosofi" ...
en avdump där dom räknas som uppgivna.
De blir inte bättre o faller uteslutet i missbruk
om dom nu inte bor.. Sånhära.. Lite letargi
blandat med citron... En citron livsbejakande buffet.
Det må va, enkelt.. Dom har bara det basala.
Ständigt kosthållning är hörnpelarna i deras
"filosofi" ...
Det var en konstig kompis. Gör dig av med honom.Zoidar wrote: ↑20 Apr 2022, 22:58 Resan till min vän blev lite av en flopp. Vi grillade och det var väl ok. Sen fick jag mer eller mindre umgås med hans barn, medan han låg i soffan och tittade på TV. Kändes som jag jobbade barnvakt. :(
Så nonchalant att ligga och titta på TV när du är där. Och du har ansträngt dig och ta dig dit..Zoidar wrote: ↑20 Apr 2022, 22:58 Resan till min vän blev lite av en flopp. Vi grillade och det var väl ok. Sen fick jag mer eller mindre umgås med hans barn, medan han låg i soffan och tittade på TV. Kändes som jag kom jobbade barnvakt. :(
Ja, kan tycka det också.
Irriterar mig på den jävla pakettransportören som inte verkar komma idag heller. Jag har inte kunnat ta nån långpromenad idag bara för att jag måste vara hemma när de kommer. Aldrig mer att jag beställer nåt från amazon när de anlitar ups.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
UPS är inte kul med det, man blir helt låst..
Ja det är ju helt värdelöst!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Varför skickar ni efter så mycket paket? Är det spännande.