Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Hur mår du?
Vet inte vad jag känner idag. 6-7 av 10 tror jag.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Mindre stressad nu när det är rent igen... nu kan jag måla ifred.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Psyket är bra, men kroppen har i stort sett gjort sitt, Jesus ta hem mig
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Min ärliga åsikt om abilify jag vet inte vad jag säga för mig var den inte igångsättande till kvällen hade jag zyprexa och jag mådde inte bra på de medicinerna man lever och sen är det inte mer att orda om hemskt. Hade satsat på abilify maintena man verkar må bättre på den. Man fungerar olika på medicin Invega som jag tar tycker en del är förfärlig och att man ökar väldigt mycket i vikt så är det inte för mig. Prova först en tid och känn efter det kan vara rätt för dig även om det inte var det för mig.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Okej tack! funderar annars på om det kan finnas nått SSRI som skulle kunna vara igångsättande så slipper jag byta den antipsykotiska.yrväder wrote: ↑06 Mar 2025, 18:51 Min ärliga åsikt om abilify jag vet inte vad jag säga för mig var den inte igångsättande till kvällen hade jag zyprexa och jag mådde inte bra på de medicinerna man lever och sen är det inte mer att orda om hemskt. Hade satsat på abilify maintena man verkar må bättre på den. Man fungerar olika på medicin Invega som jag tar tycker en del är förfärlig och att man ökar väldigt mycket i vikt så är det inte för mig. Prova först en tid och känn efter det kan vara rätt för dig även om det inte var det för mig.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️