Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Nissegossen »

zoegas wrote: 29 Apr 2022, 16:01 Att allt blivit så jävla dyrt, jag pallar inte. Det kommer bli mycket värre, är ni på marginalen så tänk er för med pengarna.
Därför har jag lagt in länkar och sagt till er att lägga det på era bokmärken, om inte annat. Gissar att vi får snart en Biblisk hungersnöd då det kommer bli så svårt att det aldrig varit så svårt förut och att det inte blir så svårt i framtiden. För den med framåt anda odla insekter för proteinets skull och käka upp det tillsammans med växter som är ätliga i naturen, så har ni maten när alla andra svälter. Svampprotein inte att förakta samt att det sätter smak på anrättningen. Han som spår börserna och haft rätt två gånger förutspår en nedgång av världsekonomin och den förvärras av kriget i Ukraina. Betalsida i Expressen.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Nissegossen wrote: 29 Apr 2022, 18:15
zoegas wrote: 29 Apr 2022, 16:01 Att allt blivit så jävla dyrt, jag pallar inte. Det kommer bli mycket värre, är ni på marginalen så tänk er för med pengarna.
Därför har jag lagt in länkar och sagt till er att lägga det på era bokmärken, om inte annat. Gissar att vi får snart en Biblisk hungersnöd då det kommer bli så svårt att det aldrig varit så svårt förut och att det inte blir så svårt i framtiden. För den med framåt anda odla insekter för proteinets skull och käka upp det tillsammans med växter som är ätliga i naturen, så har ni maten när alla andra svälter. Svampprotein inte att förakta samt att det sätter smak på anrättningen. Han som spår börserna och haft rätt två gånger förutspår en nedgång av världsekonomin och den förvärras av kriget i Ukraina. Betalsida i Expressen.
Ja, riksbanken kallas för idioter. Jag förstår inte ekonomi med styrräntor etc, men det låter verkligen inte bra. Swedbank var nere idag. Det lär ju vara Ryssarna. Folk hade minus på kontot. Vad gör man då? Jag förestår en total kollaps i Sverige.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Synd att man inte kan äta människor om det kniper.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kuru_(disease)
björk
Tuliummedlem

Post by björk »

Slipknots trummis & Entombeds sångare dog ju :roll: :roll: :roll:
björk
Tuliummedlem

Post by björk »

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

björk wrote: 29 Apr 2022, 18:41 Slipknots trummis & Entombeds sångare dog ju :roll: :roll: :roll:
Knarka dom?
björk
Tuliummedlem

Post by björk »

LG är väl taget från ifrån Lars-Göran,
Trummisen var fundamentet i gruppen!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag glömde att det är ägg i bearnaisesås. Helvete.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Mitt konto på Swedbank är helt normalt.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Geta wrote: 29 Apr 2022, 19:10 Mitt konto på Swedbank är helt normalt.
Har du polare i Kreml?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

De tror att det berodde på en uppdatering.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

memphis wrote: 29 Apr 2022, 17:59 Irriterar mig att jag har ett stort hål i strumpan. Har använt dessa strumpor kanske fem gånger, och redan är de förstörda.
Har du hål i strumpan, stumpan?
Post Reply