Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Leakim97 »

Hur gör de om de behöver uträtta sina behov?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

De assisteras kanske med bäcken.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Ser det aldrig tycker det är förnedringstv
Biggest loser ser jag för de lär sig äta rätt och sliter hårt för sin viktminskning.
Last edited by yrväder on 30 Oct 2023, 16:08, edited 1 time in total.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har inte den kanalen.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Tänker på mitt besök hos sjukgymnasten i morgon om en eventuell låsning av ryggen när jag böjer mig ned.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

yrväder wrote: 30 Oct 2023, 16:06 Ser det aldrig tycker det är förnedringstv
Biggest loser ser jag för de lär sig äta rätt och sliter hårt för sin viktminskning.
Ja det kanske är förnedringstv. Men för min del blir jag gladare åt mitt egen problem med övervikt. Jag behöver ingen operation. Jag behöver bara ändra lite på kosten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Tänker på vad som kan ha orsakat min hörselskada, känns som om att det är något som sprider uppgifter kring ens hälsa till allmänheten. Nä, jag tycker fråga doktorn verkar ha blivit lite skvallrig och bryter mot en viss tystnadsplikt. Nä, ingen bra dag idag heller.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Är du född med den, jag är det inte har försämrats gradvis och det var nog 2019 på hösten när jag dök ner på botten i den djupa delen i bassängen som den kvaddades totalt, sen dess har jag inte kunnat höra på den vänstra sidan inte för att 100% innan men nu är det dött.
Tror inte man behöver fundera på varför, min vän och pappan till vår son är döv utan hörapparater men vår son blev inte hörselskadad.
Min morfar var hörselskadad han hade den lilla påsen på magen med apparaten i som hängde om halsen och snäckorna i örat, mamma hade hörapparat till ena örat hon använde den dock inte ljud kan bli väldigt höga i örat när man har hörapparat. Jag minns när jag gjorde hörseltesten då var där ett ljud som fick handen till att börja rörelsen med att börja dra den ut ur örat men fick hejda mig men det var hemskt och jag var helt slut efter hörseltesten det var utmattande , min syster har hörapparater hon med så på min sida finns det och det är möjligt det drabbar min son när han blir äldre.
Last edited by yrväder on 30 Oct 2023, 21:27, edited 2 times in total.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

yrväder wrote: 30 Oct 2023, 21:08 Är du född med den, jag är det inte har försämrats gradvis och det var nog 2019 på hösten när jag dök ner på botten i den djupa delen i bassängen som den kvaddades totalt, sen dess har jag inte kunnat höra på den vänstra sidan inte för att 100% innan men nu är det dött.
Det är också helt dött för mig på vänstra, aldrig hört någon ton där. Hörselskadan Har jag nog alltid haft. Men började först när jag gick första klass bära hörapparat. Mamma påstår att hon kan ha haft en barnsjukdom under graviditeten, men jag har inte fått någon bekräftelse från sjukvården den vägen. Så jag vet inte egentligen hur en ton låter egentligen. Vi får inte dyka djupt.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Ja jag får inte heller dyka och gör det inte jag vill ha den hörsel jag har.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Ska sova snart
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply