Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Ibland har jag funderat på att gå till en professionell hypnotisör för att se vad som ligger omedvetet i mitt undermedvetna sedan den tiden. Jag tycker dock det är för otäckt, så får leva med det tills vidare.
Vissa saker har kommit upp under åren.
Det är så klart traumatiskt, det jag varit med om. Fast jag vill försöka att inte se mig som ett offer. Det är ju fler som varit med om traumatiska saker. Tror det också kan bli en styrka i ens liv att man gått igenom sådant.
Det är så klart traumatiskt, det jag varit med om. Fast jag vill försöka att inte se mig som ett offer. Det är ju fler som varit med om traumatiska saker. Tror det också kan bli en styrka i ens liv att man gått igenom sådant.
Last edited by Zoidar on 07 Nov 2023, 23:29, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hm, ja, det låter otäckt. När man är ung är man lätt vilseledd nog som det är. Jag har aldrig blivit hypnotiserad, men väl vilseledd.Zoidar wrote: ↑07 Nov 2023, 23:12 Ibland har jag funderat på att gå till en professionell hypnotisör för att se vad som ligger omedvetet i mitt undermedvetna sedan den tiden. Jag tycker dock det är för otäckt, så får leva med det tills vidare.
Det är så klart en traumatiskt, det jag varit med om. Fast jag vill försöka att inte se mig som ett offer. Det är ju fler som varit med om traumatiska saker. Tror det också kan bli en styrka i ens liv att man gått igenom sådant.
Ja, visst blir man lätt det som ung. Man får vara på sin vakt. Alla vill inte ens bästa.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
God morgon
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
vill baka mina lussebullar, får kanske göra det nån dag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Annars finns en metod som heter EMDR. Ska tydligen fungera bra vid bearbetning av trauman. Jag har inte provat.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Aha, det kände jag inte till.
Tänker på att schizofreni är en jävla bajs sjukdom som jag hatar att leva med
Tänker att det vore gött att ut och gå en mil.
All styrka till dig Zoidar.