Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Glad att jag snart får köpa en ny telefon.
In a world where you can be anything, be kind.
Två år. Men batteriet är kass. Brukar sälja till svåger, han tycker inte att batteri är så dåligt.
In a world where you can be anything, be kind.
Mår uselt. Ingen mår så dåligt som en förkyld man med lite smygfeber. Tur att datorerna inte kan smitta!
Vilken tur att det inte är något värre, Inwatto! 

Mår superbra! Har det bra här.
Tack, femfemman! Jag har vilat mig 1½ timme och nu känns det bättre. Bihålorna är förstås igenkorkade så jag låter väldigt sjuk per telefon. Tur att jag inte är bedragare som ringer folk till höger och vänster. Då hade jag inte lyckats...
Utmattad
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Samma här, utmattad... har gråtit för mycket idag. har ont i huvudet.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Du har det inte lätt. Det är ju en stor oro när man inte vet hur det blir med FK, och ersättning och sånt.mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 22:48 Samma här, utmattad... har gråtit för mycket idag. har ont i huvudet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo precis... vill bara ha mina pengar från försäkringsbolaget nu... men det kan ta några veckor till. men fick hjälp av exet iallafall, han är fin.Hercules723 wrote: ↑17 Apr 2025, 22:56Du har det inte lätt. Det är ju en stor oro när man inte vet hur det blir med FK, och ersättning och sånt.mrsearlgray wrote: ↑17 Apr 2025, 22:48 Samma här, utmattad... har gråtit för mycket idag. har ont i huvudet.
Ja visst gör det ont när knoppar brister