Klocktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Klocktråden
En motorcykel har jag inte råd med, om jag nu inte skulle välja det billigaste och motorsvagaste alternativet. Däremot har jag råd med en lyxklocka. Vet inte riktigt i vilken korg jag ska lägga mina ägg (sekiner) i.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tycker den var supersnygg. Sådan kanske jag själv köper.Miika wrote: ↑28 Nov 2021, 15:26 Hittat en klocka jag nog kommer att köpa, herr ur till mig själv https://uropenn.se/regal-herrklocka-med-armband-p6471/

Gör så, jag har beställt den :)Hercules723 wrote: ↑29 Nov 2021, 22:28Tycker den var supersnygg. Sådan kanske jag själv köper.Miika wrote: ↑28 Nov 2021, 15:26 Hittat en klocka jag nog kommer att köpa, herr ur till mig själv https://uropenn.se/regal-herrklocka-med-armband-p6471/![]()
Jag skulle också vilja ha en klocka för när jag går ut tar jag inte med mig mobilen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har en perfekt klocka. Polar. Mäter kilometerhastighet när jag springer och går och cyklar. Mäter puls. Den är optimal för mig.
Jag har ett aktivitetsarmband med klocka (Fitbit). Tyvärr ogillar armbandet kylan som är nu, batteriet dör på bara några dagar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fitbit har längre batterihållbarhet än Polar, jag laddar min varje kväll. Lite meckigt men jag har vant mig. Hade Fitbit tidigare.
Jag har inte mycket att komma med i livet. Därför lockas jag av dyra klockor och fantiserar om att köpa en alldeles för dyr. Men lite fantasier måste man få ha. Och jag gjorde verklighet av en när jag köpte min Longines-klocka.
Jag förstår att du vill ha fina klockor, men det finns billigare alternativ. Ur och penn har fina klockor till bra priser
Jag har en Citizen eco drive. Den går på solljus. Jag har två armband som jag kan byta mellan.
Förstår inte hur folk med håriga armar tänker när de köper armbandsur i metall. Håret borde fastna i springorna.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.