Våra online-köp

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Kloppe
Germaniummedlem

Re: Våra online-köp

Post by Kloppe »

Har köpt nikotinsugtabletter för tre månader framåt på Black Friday-rea hos Apotea.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Har beställt tre böcker; Notes from underground and other stories, the waves och the stranger.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Sambon beställde ett aktivitetsarmband från Fitbit i fredags, men det har inte kommit än. Hoppas att det kommer innan söndag. Annars får mamma klara sig utan present. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Mitt mikroskop kommer imorgon. Jag tror det? Det skulle inte komma förens nyår, och jag fattar inte trackingsidan. Men det har plingat i postnord appen, att ett stort paket kommer i morgon.

Jag gillar stora paket, precis som tjejerna på denna sidan!!!!
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Fattar inte varför mina rek-brev kommer till ICA på andra sidan stan. Har ju ett postombud 200m bort dit alla mina paket kommer.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag beställde "The Meg" ett och två, plus en CD och DVD med The Toy Dolls. Tror jag var färdig med beställningen när jag såg att jag inte beställt ettan, utan tvåan i två exemplar. Skickade iväg en ny order efter det. Tänkte skriva till Ginza, varifrån jag beställde, och be dem makulera första beställningen. Men jag kommer inte in på mailen. Oftast får man klicka i att man vill ha pappersfaktura, men inte denna gång. Jag är så oteknisk. Ska ringa kundservice imorgon när de öppnar, jag har ordernumret på den rätta beställningen. Vilket krångel, som alltid när jag är inblandad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Alla köp på Internet får gå genom God Man, då han vill ha koll på det konto man beställer från, han är noga med att hålla kollen på pengarna. Så God Man beställer det jag köper och betalar, jag har bara att vänta på paket och få sms när det kommer och får hämta ut det på posten eller om det är DHL på samma ställe
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Den gröna jackan- jag skickar tillbaka den. Jag behöver inte en ny jacka egentligen och den kostade 600kr. Färgen var även lite väl gräll. Jag får använda mina gamla jackor denna vinter.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

En ny jacka kommer den 9:de. Det är kallt!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Det var väl i måndags jag ringde Ginza. Jag hoppas jag får SMS om mina filmer. Kommer det på mejlen vet jag inte vad jag ska göra. Att det alltid ska krångla för mig så fort jag beställer något. Har två filmer till som jag vill beställa: "The nun 2" och senaste Indiana Jones.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Beställde hos cdon:

En hällskrapa med 5 extra blad.
Spissvärta.

Tänkte rengöra ugnen och spisen. Måste ändå göras om jag ska flytta. Vilket jag ska. Vet bara inte när.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Fantasio wrote: 09 Dec 2023, 00:17 Det var väl i måndags jag ringde Ginza. Jag hoppas jag får SMS om mina filmer. Kommer det på mejlen vet jag inte vad jag ska göra. Att det alltid ska krångla för mig så fort jag beställer något. Har två filmer till som jag vill beställa: "The nun 2" och senaste Indiana Jones.
Skaffa Google gmail, det är gratis och logga inte ut, så har du alltid gmail på google sidan längst upp till höger, där man också kan klicka på youtube och andra googletjänster, jag har gmail behöver ingen annan mail, är du ensam på din dator är mailen alltid lättåtkomlig
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply