Jag är inte särskilt intresserad av Putin. Men det får du tro om du vill. Du mår väl bäst i dina villfarelser.
Ukraina
Moderator: Moderator 1
Re: Ukraina
Det var inte jag som hittade på det. Det var du.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara,
Du verkar säga ett och mena något annat i den här tråden. Det första som
försvinner vid krig är sanningen.
Du verkar säga ett och mena något annat i den här tråden. Det första som
försvinner vid krig är sanningen.
Ja en del har inte känsla för att förstå ironi. Not my problem. Ni borde utvecklas lite grand.
Jag kan säga vem jag tycker är en läckerbit - Viggo Mortensen. Där har ni mina preferenser.
Äsch, du bara slingrar dig :) säger du att du är tänd på Putin först, så är du det! Jag tror att du var ärlig faktiskt.
Men skit samma. Det är många här i världen som känner detsamma. Värst av allt är alla människor som dött idag och som kommer att dö innan detta är över. Det blir en orolig tid framöver. Inte precis vad man längtat efter när pandemin äntligen var " över".
Men skit samma. Det är många här i världen som känner detsamma. Värst av allt är alla människor som dött idag och som kommer att dö innan detta är över. Det blir en orolig tid framöver. Inte precis vad man längtat efter när pandemin äntligen var " över".
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Aragorn har ihjäl orcher i sagan om ringen, men det är det ingen som opponerar sig mot. Han är en good guy och sådana får göra vad som helst. Men lik förbannat mörda. Tror ni inte väst haft ihjäl folk? I insatser i Mali, Kongo och Afghanistan tex. Vi har blod på våra händer. Du med.
Nu är du dummare än jag trodde.memphis wrote: ↑24 Feb 2022, 21:26 Äsch, du bara slingrar dig :) säger du att du är tänd på Putin först, så är du det! Jag tror att du var ärlig faktiskt.

Ge dig för fan aldrig.
Allvarligt talat, du har helt raserat bilden av vem jag trodde att du var.
Men alla har rätt till att ha åsikter. Även helt tillskruvade sådana. Det är vår rätt I denna demokrati.
Men alla har rätt till att ha åsikter. Även helt tillskruvade sådana. Det är vår rätt I denna demokrati.
Jag ser andra människors PERSPEKTIV. Det betyder inte att jag håller med. Men du kanske inte förstår sådana herkulesiska tankeansträngningar.