Krya på dig wasp <3
Vad är du glad över idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du glad över idag?
Samma här D) . Det är en unik upplevelse i mitt hem yaikes.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Det börjar bli en mindre unik upplevelse hemma hos mig nu med den nya dammsugaren.

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ja det är ju bra! Jag vill/behöver/borde dammsuga oftare. Men det tar som emot. Men nu är det gjort för den här gångenmrsearlgray wrote: ↑08 Jan 2025, 12:58Det börjar bli en mindre unik upplevelse hemma hos mig nu med den nya dammsugaren.![]()
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo förstår dig. Men det är så skönt att få gjort sen när det väl är gjort.amandara wrote: ↑08 Jan 2025, 13:36Ja det är ju bra! Jag vill/behöver/borde dammsuga oftare. Men det tar som emot. Men nu är det gjort för den här gångenmrsearlgray wrote: ↑08 Jan 2025, 12:58Det börjar bli en mindre unik upplevelse hemma hos mig nu med den nya dammsugaren.![]()
![]()

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Verkligen!!! Jag är jättenöjd idag. Och det är ju inte världens värsta när man väl kommer igång! Men det är som att duscha, jag syter verkligen för det och skjuter upp. Men när det väl blir gjort är det döskönt ju!mrsearlgray wrote: ↑08 Jan 2025, 13:37Jo förstår dig. Men det är så skönt att få gjort sen när det väl är gjort.amandara wrote: ↑08 Jan 2025, 13:36Ja det är ju bra! Jag vill/behöver/borde dammsuga oftare. Men det tar som emot. Men nu är det gjort för den här gångenmrsearlgray wrote: ↑08 Jan 2025, 12:58
Det börjar bli en mindre unik upplevelse hemma hos mig nu med den nya dammsugaren.![]()
![]()
![]()
Jag njuter också enormt, när jag städat. För det är så sällan.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Blivit bjuden på resa till Dominikanska republiken om några dagar. Det var egentligen någon annan som var bjuden men det hände nåt och han kan inte följa med.
Det låter udda. Orkar du med det?
Jadå, det orkar jag. Själva resan blir kanske lite jobbig, men sen blir det skönt! Man får vila lite när man kommer fram. Och sen är det helg när jag kommer tillbaka så jag behöver inte hoppa in och jobba direkt.