Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Får just inga paket, skickar ju inte efter något heller. Det sista kom i början av september, min MacBook Pro.
Fick ett paket idag innehållande en bok som min lillebror ska få i julklapp. Det är en fotobok. Han gillar fotografi.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Känner för att beställa en meditationskudde. Lite samma som att köpa träningskläder i tron att träningen ska bli av då. Jag har helt kommit av mig med både träning och meditation.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag beställde rökelse idag. Ser fram emot att få det paketet, passar bra till mörker, tända ljus och meditationsmusiken jag lyssnar på. En får kose sig.
Mina innetofflor kom idag. Dom är sköna och lite varma.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
fick två paket idag, ett litet stativ att ha när jag filmar matlagning och ett paket ifrån kicks med lite makeup :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Fick ett kuvert med tidningsbudet i morse. Innehållande ett örngott av silke som min syster ska få i julklapp. Jag hoppas att hon blir glad.
Väntar på ett par in-ear hörlurar med sladderfri sladd.
Egentligen är allt bara på låtsas.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag köpte en fotfil på Apotea. 30kr. Fri frakt.
Conny ska hämta ut paketet från Ur o penn, nyfiken om den passar bra :) återkommer :P
Vilken besvikelse! det blir retur, den är aningen för stor och tung
-
- Guldmedlem
Det kanske blir bäst så :)