Slasktråden
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Slasktråden
Ja, det var verkligen overthetop! :)
Hade jag haft glass hemma nu hade jag slukat den, kanske tur jag inte har glass?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Sitter vid stationen och hinkar vin. Ordningsvakter på G ser jag. Tur finns kork.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag har den typen av lägenhet där kök och vardagsrum är i ett. Det krävs inte mycket för att hela rummet ska se stökigt ut. I min nästa lägenhet vill jag helst ha ett separat kök. Dessa " öppna planlösningar" ser snygga ut på bild, men i verkligheten blir det bara stökigt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Räkningar pengarna räcker inte, kör så det ryker och hela huset rasar. Ta, tag i det istället Cosmos lägg upp en avbetalningsplan, kontakta soc, lägg papperna på bordet och be om hjälp. Just nu har du skygglappar och öppnar inte ens kravbreven.
Ta, tag i det annars står du på bar backe utan pengar och bostad. Prata med kuratorn på din mottagning och be om hjälp.
Ta, tag i det annars står du på bar backe utan pengar och bostad. Prata med kuratorn på din mottagning och be om hjälp.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Håller med. Kan "öppen planlösning" vara att arkitekterna tröttnade under ritningen av lägenheter?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag mår rakt igenom skit. Var nykter i över fem veckor men fick ingen "belöning" för detta. Både ångest och extrem depression blev resultatet. Var dock till läkaren och fick medicinändring. Men nu känner jag mig mest uppgiven. Varför försöka när inget resultat ges?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Cosmos,
Tråkigt att höra! Jag hoppas att nya medicinjusteringen funkar bra. Det kommer fler möjligheter att må bra, faktiskt. Det gäller att hitta rätt i medicindjungeln.
Tråkigt att höra! Jag hoppas att nya medicinjusteringen funkar bra. Det kommer fler möjligheter att må bra, faktiskt. Det gäller att hitta rätt i medicindjungeln.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Såg just en tjockis jogga förbi min balkong. Jag tycker det är beundransvärt när tjocka personer är ute och springer. Själv orkar jag inte springa särskilt länge utan håller mig till promenader. Ibland går jag fort, ibland går jag sakta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag var igår på vårdcentralen för juni månads blodprov. Jag skjuter alltid på det. Tyvärr uppstod språkförbistring, så jag förstod inte om blodprovet skulle räknas till juli månads prov. Jag chansar på det och tar nästa prov i augusti.