När jag har varit inne på forumet på Viska.se står det olika namn på tråden på olika ställen. Dessutom går det inte att forumsöka där längre.
Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Dessutom går det inte att skicka PM längre. Admin1 lägger nog snart ner Viska.se.
Lika bra han stänger ner det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Gäller bara Viska 3.1 går hitta på google. Gör det det?
Edit: Söker man på Viska 3.1 kommer det upp. Söker man på schizofreni forum kommer det inte upp vad jag kan se.
Edit: Söker man på Viska 3.1 kommer det upp. Söker man på schizofreni forum kommer det inte upp vad jag kan se.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vad är det du saknar med gamla Viska?
admin1 hade alltid så mycket roligt att skriva om, saknar nyhetsbrevet och skriklådan, o Zoegas bl a
Aha ok! Skriklådan var förstås rolig. Men den gjorde nog forumet långsammare. Visst var nyhetsbrevet kul.
Så går det när man får in psykopater i en grupp. Det enda rätta är att fly
platsen.
platsen.
-
- Guldmedlem
Eller hur Geta.. Och nu har ni mig :)
I natt var jag på en asiatisk restaurang i en mindre trevlig förort. Sällskapet som jag var med i var såpass många att vi fick möblera om och dra ihop flera bord. Däremot minns jag inte vilka de andra i sällskapet var. Främlingar? Maten gick inte att äta, alla åt upp före mig. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag drömde om vargar. Väldigt invecklat och jag kan inte begripa hur min hjärna kan fantisera i hop något sådant. Liknar inget jag varit med om eller sett typ film, tv. Helt bara ur det blå. Hjärnan är en överdängare på att överraska en. Som i psykoser oxå. Man undrar vart allt kommer ifrån. Den här vargdrömmen är inte i närheten av något jag någonsin tänkt, känt eller sett i media. Men hjärnan skapar det här ändå. När sådant händer tror man på andlighet, magi och ett större medvetande.