Jo jag är vaccinerad, men igårkväll hade jag en riktig pärs. Är glad att jag är vaccinerad annars hade det kunnat vara så mycket värre.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Lite snuvig så här på morgonkvisten, hoppas det inte är något farligt och går över
Jag mår helt bra, lite snuvig bara. Men jag väntar mig fler attacker, så har det varit hittills- attacker. Jag slapp gå ut med Loppan idag, det var lika bra - att inte dra på sig någon attack genom fysisk ansträngning. Det tråkiga nu är att det inte är någon idrott på tv. Har tittat på sim VM de senaste dagarna, och det har gått superbra för svenskorna. 12 eller 13 medaljer och det bara på damerna, då Sverige inte har så framgångsrika simherrar.
Hmm...
Har ångest. Så det är så här det känns? Har inte haft ångest på 20 år sen jag fick benzo. Det här var inte så svår ångest, minns att det kan vara 1000 x värre. Nu har jag inget som tynger mig, tänkte först sjukskriva mig från julbordet idag, men vill gå dit. Kommer att gå dit, det är väl mest för att det har snöat o jag får gå dit, istället för att köra sparkcykel.
Men jag tar ytterligare en Iktorivil. Tog en halv för 2 timmar sen.
Nu undrade min handledare om jag kunde komma lite tidigare o jag sa ja. Bra, då slipper jag vela om det.
Har ångest. Så det är så här det känns? Har inte haft ångest på 20 år sen jag fick benzo. Det här var inte så svår ångest, minns att det kan vara 1000 x värre. Nu har jag inget som tynger mig, tänkte först sjukskriva mig från julbordet idag, men vill gå dit. Kommer att gå dit, det är väl mest för att det har snöat o jag får gå dit, istället för att köra sparkcykel.
Men jag tar ytterligare en Iktorivil. Tog en halv för 2 timmar sen.
Nu undrade min handledare om jag kunde komma lite tidigare o jag sa ja. Bra, då slipper jag vela om det.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag mår sådär. Inte på topp, men inte på botten.
-
- Guldmedlem
Känns lite tomt.. Jag bara sitter :(..
Är det så att man måste känna tomhet för att sakna något? Ibland undrar jag om känslorna ska motivera en till att göra vissa saker men att vi som lever med medicin gör det för att vi inte kan tillgodose våra behov!
Är det så att man måste känna tomhet för att sakna något? Ibland undrar jag om känslorna ska motivera en till att göra vissa saker men att vi som lever med medicin gör det för att vi inte kan tillgodose våra behov!
Jag mår bra. Lite snuvig bara. Psykiskt bra. Ser fram emot julen hur den nu än blir. Ikväll får jag resultatet på corona testet. Igårkväll hade jag en riktig pärs, då kändes det ungefär som när jag hade halsflussutlöst sepsis (blodförgiftning) för 2 år sen. Jag var sjuk helt enkelt.
Är lite trött, vaknade halv sju för att tvätta. Sen var det låst så kunde inte tvätta.
Trött. Idag har jag gjort för mycket.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har just gjort nr2. Kanske inte låter så märkvärdigt, men är man kroniskt förstoppad av quetiapine, så är det, det. Nu ska jag fortsätta med julstöket...
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sov bort eftermiddagen så jag undrar hur jag mår i morgon och när jag somnar och vaknar.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sådär. Är stressad över att det händer många saker på en gång. Orkar inte laga ordentlig mat eller städa efter att jag kommit hem från jobbet. Det har varit långa och intensiva dagar på sistone. Mycket att göra på jobbet för att få en ordentlig avslutning så att den nya PhD-studenten kan ta över mitt arbete. Dokumentation och dokumentation. Allt måste dokumenteras. Material måste märkas. Måste göra en innehållsförteckning till mina anteckningar. Får nog göra det i mellandagarna trots att jag har tagit ut semester då... Stress. Gah!
'cause the freak inside controls my mind