Jocke wrote: ↑23 Nov 2023, 15:15
Börjar bli väldigt less på dessa lättklädda kvinnor, dem visar skåran mellan blygdläpparna. Det är inte riktigt sexuellt innehåll, men hur kan facebook tillåta dessa bilder. Det är för mig en gåta.
Du skulle kunna dölja sidan som lägger ut sådant material. I så fall trycker du på krysset × högst upp på inlägget.
Såhär ser det ut efter att ha tryckt på krysset.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis wrote: ↑22 Nov 2023, 13:12
Tänker på slagfältet som min kropp är just nu. Jag är infekterad av ett virus och min kropp gör sitt allra bästa för att döda viruset.
Kan det vara Covid?
Ja det kanske det är. Nu har febern försvunnit, men jag har väldigt ont i svalget. Min muntorrhet gör inte saken bättre. Men tur att det finns värktabletter, det tar udden av det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tänker inte på det men tyckte det var väldigt bra sagt för det ligger något i det " det nya 50 är 70 " vi blir allt äldre och jag vet med mig själv som blir 60 i januari att det är ingen särskilt med det det har inte hänt så mycket kroppsligt mer än lite mer slitage annars är det precis som att vara 50 ingen skillnad alls. Och när jag är 70 då kanske jag tänker att nej att vara 70 det är lite som 60 inte så långt ifrån 55.