Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Jocke
Iridiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Jocke »

Geta wrote: 01 Dec 2023, 14:01 Jocke kanske försöker rädda sig själv från porr?
Jag kan vara 2 personer i samma kropp minst, det är det som är problemet.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

När jag levde i ett förhållande när jag var ung, blev jag skitsur att min kille tittade på porrfilm. Jag kände det nästan som otrohet.
Nu skulle jag inte bry mig så mycket. Men han skulle få hålla det för sig själv.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Flickan från Eslöv. De har opererat bort magsäcken på henne. Då kan hon aldrig äta mer? Det blir slang?
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

På spåret idag, blir lite chips te o kanske nån bärs
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

zoegas wrote: 01 Dec 2023, 13:59
Leakim97 wrote: 01 Dec 2023, 13:41 Läste att bejaka betydde ungefär: välkomna, vara positiv till. Undra vilka två det är som bejakar porr :D
Jag kollar inte porr längre. Inte gjort på många år. Jag tycker det är lite äckligt.. Utbudet är ju sådär fräscht.

Men snygga modeller gillar jag. Även på ett sexuellt plan. Vill inte det ska kategoriseras som nån porr. Bara för det är lite lättklätt eller sexuell posering. Det tror jag inte tjejer vill heller. Ingen burka för mig. Det är ett annat sorts förtryck. Vill tjejer utrycka sig med sin kropp, så ser jag inga problem med det.
Jag håller inte med dig Zoegas! Jag vet att många gör det för cash, men frivillig posering finns och det är där den stora frågan kommer in! Är det okej att fläka ut sig, för att göra sig attraktiv eller rent av vacker. Vet ju många tjejer som sminkar sig i bussen på väg till jobbet, det är helt okej men nu är jag ingen imam, men varför blir en del så vackra med smink medan andra inte passar i det.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Socialtjänsten fallerade.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jocke wrote: 01 Dec 2023, 15:41
zoegas wrote: 01 Dec 2023, 13:59
Leakim97 wrote: 01 Dec 2023, 13:41 Läste att bejaka betydde ungefär: välkomna, vara positiv till. Undra vilka två det är som bejakar porr :D
Jag kollar inte porr längre. Inte gjort på många år. Jag tycker det är lite äckligt.. Utbudet är ju sådär fräscht.

Men snygga modeller gillar jag. Även på ett sexuellt plan. Vill inte det ska kategoriseras som nån porr. Bara för det är lite lättklätt eller sexuell posering. Det tror jag inte tjejer vill heller. Ingen burka för mig. Det är ett annat sorts förtryck. Vill tjejer utrycka sig med sin kropp, så ser jag inga problem med det.
Jag håller inte med dig Zoegas! Jag vet att många gör det för cash, men frivillig posering finns och det är där den stora frågan kommer in! Är det okej att fläka ut sig, för att göra sig attraktiv eller rent av vacker. Vet ju många tjejer som sminkar sig i bussen på väg till jobbet, det är helt okej men nu är jag ingen imam, men varför blir en del så vackra med smink medan andra inte passar i det.
Du låter pryd. Det är ju medfött och normalt att vara attraherad av det motsatta könet. Det gäller åt både hållen. Att känna sig attraktiv är en bra grej. Får man en tusen likes eller ännu hellre tusen spänn på sitt utseende, så ser jag inte vart problemet är. Det är bekräftelse.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Geta wrote: 01 Dec 2023, 15:42 Socialtjänsten fallerade.
I vilket fall då?
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Du Zoegas! Jag har nog lite mer livserfarenhet än dig? Men tyvärr kan jag inte berätta min bakgrundshistoria, den är alltför komplex! Det finns skäl till varför cash lockar hos den fattige framför allt, jag skulle nog bli alltför utblottad om jag försökte berätta vad jag varit med om. Jo jag kan tyckas vara pryd på ett sätt, medan jag andra gånger kan vräka ur mig ett och annat. Det är nog en personlighetsstörning av stora mått.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Det finns de som tjänat hundra miljoner på Onlyfans. De ångrar sig nog inte. Jag hade lätt gjort det. De hade kunnat filma mig dygnet runt, onanerandes. För 3000 i månaden.

Nån bikini bild är normal exponering.
Last edited by zoegas on 01 Dec 2023, 16:22, edited 1 time in total.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Med pengar kommer det en publicitet som inte är så vacker alla gånger.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Är det dark net du pratar om nu?
Post Reply