Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Hur bra är relationen och hur bra har man det med varandra då den frågan kan man ställa sig annars hade personen inte behövt vara orolig över sådana saker
Kanske flum:
Alla är inte monogama heller. Normen är monogami och heterosexualitet.
Sånt här snack om porr hit och dit får mig att tro att det är mig det är fel på. Att jag är asexuell. Totalt ointresserad av porr.
Alla är inte monogama heller. Normen är monogami och heterosexualitet.
Sånt här snack om porr hit och dit får mig att tro att det är mig det är fel på. Att jag är asexuell. Totalt ointresserad av porr.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nu har dem börjat visa killar också, va? Funderar på att något vis knäppa av facebook, men messenger ingår tyvärr där. Skype kostar ju numera, och det finns inga lika lätta som messan. Ja, jag borde nog lägga in mig, som jag gjorde för 34 år sedan. Men nä världen är helt kaputt.
Då får jag be dig om ursäkt Krokus, eftersom jag startade upp denna debatt.
Jocke,
Bögporr är nog en rätt vanlig kategori i porrindustrin.
WhatsApp eller Telegram kanske du kan använda istället? Visserligen vet jag inte om WhatsApp funkar på datorn.
Bögporr är nog en rätt vanlig kategori i porrindustrin.
WhatsApp eller Telegram kanske du kan använda istället? Visserligen vet jag inte om WhatsApp funkar på datorn.
Men mycket av detta på nätet är bara bluff. De flesta förstår väl det? Man har en vardag, jobb, familj, barn, vänner, hund o.s.v. Lätt dock man fastnar mycket i sådana tankar när man har mycket egentid.Jocke wrote: ↑01 Dec 2023, 20:50 Nu har dem börjat visa killar också, va? Funderar på att något vis knäppa av facebook, men messenger ingår tyvärr där. Skype kostar ju numera, och det finns inga lika lätta som messan. Ja, jag borde nog lägga in mig, som jag gjorde för 34 år sedan. Men nä världen är helt kaputt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
En bekant sa till mig när jag berättade om mitt grubblande, att de flesta inte har tid till att tänka så mycket. Vet inte om att sysselsätta sig är hela lösningen, men nog en del av den iaf.
Grubbla och oroa sig tar mycket energi också. Hur slutar man med sånt?
Ja du, en del i det är att ha fokus på annat, träning, hobbies, skapande ... Tydligen ska just skapande minska ångest.

Ja, det här låter klokt! Men hur kommer man till insikt om att man kan hantera livet så här. Självförtroende och självkänsla är nog viktiga aspekter i det hela.
799kr kvar till frikort på medicin.
Skönheten och odjuret Disney i huvudet
In a world where you can be anything, be kind.