Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Bra tänk. Får man gjort saker.
Det är jäkligt halkigt ute
Åker buss. Hoppas bra däck!!!
In a world where you can be anything, be kind.
Förra veckan när jag åkte buss gick bromsarna sönder. Vi fick byta buss.
Oj!!!! En gång jag åkte buss gick stången mellan framdäcken av!!! Hade bara åkt en halv kilometer så kom nu buss!
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det inbyggda antivirusskyddet på windows är ett av de bästa på marknadenJocke wrote: ↑06 Dec 2023, 23:07Ja, nu har rutorna lugnat ned sig med varningarna. Men det är fortfarande irriterande. Min dator har ursprungligen mcaffe, men jag plockade bort den för jag tyckte den var dålig, nu när min antivirus blockarat något så hoppar mcaffe på min antivirus. Troligen har jag flera antivirus i min dator.-
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det var falska pop up-fönster det rörde sig om, nu jobbar eset och windows inbyggda ihop igen. Men windows skrev att jag hade borta en brandvägg, men jag tycker eset är bäst på marknaden då får windows säga vad dem vill. McAffe hjälpte mig ut ur denna situation, trots att jag tydligen inte har dem längre, dem gav mig instruktioner på hur avlägsna dessa falska McAffe-pop ups. Avancerat och webbplatsbehörigheter hjälpte mig igenom dessa webbpush-meddelanden. Allt detta på övre rutan av inställningar. Ett stort lass for av mig, men kan ändå inte sova.Nissegossen wrote: ↑07 Dec 2023, 14:26Det inbyggda antivirusskyddet på windows är ett av de bästa på marknadenJocke wrote: ↑06 Dec 2023, 23:07Ja, nu har rutorna lugnat ned sig med varningarna. Men det är fortfarande irriterande. Min dator har ursprungligen mcaffe, men jag plockade bort den för jag tyckte den var dålig, nu när min antivirus blockarat något så hoppar mcaffe på min antivirus. Troligen har jag flera antivirus i min dator.-
Tänker på att det är förvånansvärt lite folk på Ikea när det bara är två veckor kvar typ till jul
Folk har lite pengar.
Varför då? För att allt blivit så dyrt?
Glömde bort det är ju dyrt allt nu för tiden