Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Särskilt matpriserna
Funderar på att gå till systembolaget imorgon. Får se om jag ids.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag funderar på det samma för att köpa en flaska till min syster till jul.
Har tipsat förr men säger igen, amarula cream: gräddig,mycket söt smak med tydlig karaktär av smörkola,inslag av vanilj och tropisk frukt, finns att köpa i liten flaska. En varning kan lätt bli beroende
Åh, det lät gott! Tack för tips! :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, håller med, det är väldigt avgörandememphis wrote: ↑04 Dec 2023, 19:26 Kloppe, jag håller med dig. Närhet till service är viktigt. Det är delvis det som får mig att INTE kasta mig över den här lägenheten. Jag måste antingen ta buss för att handla eller gå 1,5 km enkel väg. Som jag bor nu har jag 300meter till alla affärer, systembolag, paketutlämning. Jag trodde det fanns en närbutik men så var det inte tyvärr.
Konstiga ljud i mors telefon?!?
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Försöker komma ihåg en amerikansk filmserie, nu kom den fram Matrix! Den filmen handlade väl om vilken piller man skulle ta, röd eller blå?
”Bida din tid så kommer tiden till dig.” Så säger rösterna upprepar om och om igen. Vad fasen betyder det? Att jag ska invänta döden för den kommer eller vaddå? Vad kommer med tiden? Lika obegripligt som ”Akta dig för ljuset. De finns i ljuset.” Som jag hörde 2009-2011.
Målningen är själens spegel
Kan inte bestämma mig. Typiskt!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
På en låt: Wild World - Cat Stevens