Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Hur mår du?
Han erkände för mig att han hör röster och fick höra, gå ned och se om din bil.Han tänkte det kan jag väl göra och gick ned och kollade att det var OK, med hans bil, någon som var där fick han ett infall och började prata med mannen och nämnde att han ville köpa hus, den andre sade, jag har fått ett arv vilket inkluderar ett hus på Öland och måste sälja det. Min vän frågade var och han svarade Öland och priset han sade var överkomligt och sålde han sin lägenhet hade han pengarna omm banken sade ja till lånet. Allt föll på plats när han talat med banken och han hade precis den summan som mannen han mötte sade, han fick det billigare tack vare snabb affär. Min vän fick betalt för att tala med mig, men en lördag, ovanligt nog ville han komma till mig och då talade han om hela historien och erkände att han själv hörde röster och var bombsäker på att rösterna kom från gud, han hade exakt samma erfarenhet som jag av dem
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tack för omtanken fina vänner! <3
Jag sov i 2-3h efter psykologbesöket. Det behövdes. Självmordstankarna är borta nu. Det var mest just där och då hos psykologen. Övergående.
Jag sov i 2-3h efter psykologbesöket. Det behövdes. Självmordstankarna är borta nu. Det var mest just där och då hos psykologen. Övergående.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Man kan ha självmordstankar utan att vilja ta livet av sig. Det är vanligt med självmordstankar även bland psykiatriskt friska. Stressa inte upp er.
Mår dåligt när jag hör att människor ligger levande begravda i rasmassor i Gaza. Kan inte tänka mig nåt värre då jag lider av klaustrofobi.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Way ok! Coffee time!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mår bra, tidigt uppe men var kaffesugen.
Jag mår rätt bra idag inte så trött utan lite piggare och då är den dåliga perioden kanske över. Jag har läst om sjukdomar och fått för mig både det ena och det andra det har varit addison, SLE, leukumi men nu kan jag nog släppa det. Det går i princip över när man varit hos doktorn det lättar det är ingen hjärntumör vilket man kan få för sig när man vaknar med en dånande huvudvärk jag har lite livlig fantasi ibland något är fel men det är inget som inte går att tillrättalägga och det är huvudsaken att man inte dör för det kan skrämma skiten ur vem som helst.
Känner efter och kom fram till att det är bra.
Tröttt med tre t'n.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34